niet aan zien komen:S

A

Anoniem

Guest
moet even spuien hoor..
Gisteravond ineens ongesteld, zonder aankondiging (normaal vanaf 3 dagen daarvoor last van hoofdpijn en op de dag zelf menstruatiekrampen)

Ik had het echt niet aan zien komen, had mijn NOD op 3 februari staan, laatste cyclus duurde 39 dagen,,,

Nu dus een cyclus van 29 dagen...
Ik kon al geen pijl trekken op de ovu-testen...nu begrijp ik wel waarom, was compleet uit de richting..

snap er helemaal niet van en weet nu ook echt niet meer wat mijn normale cyclus is en wat ik voor de volgende kan verwachten..

Moet zeggen dat ik deze kortere (normale) cyclus wel een stuk beter vind natuurlijjk...

Srry hoor, moest ff mijn "ei" kwijt (hahah)
Op naar de volgende ronde dan maar!!

Liefs

ja logische dat je dit niet verwacht
het verschilt ff zo een 10 dagen

maarja ik zou het niet weten wat nu de verwachte cyclus is ik zou dan denk ik het ff houden bij de 29 dagen want dat is nu

en ja zeker dat als het korter duurt dat het prettiger is zo weet je het eerder hoe of wat

veel plezier in de volgende ronde natuurlijk
kus

jeetje kan me heel goed voorstellen dat je baalt die rode duivels zijn nooit leuk en helemaal niet als je ze nog lang niet verwacht
maar misschien wel een beetje fijn dat je cyclus nu misschien normaler is.
veel vruchtbaarheid deze maand gewenst

balen meid, maar nu gauw weer door naar de volgende ronde
liefs

Heel herkenbaar - het is niet fijn als je cyclus zo onregelmatig is. Je weet nooit waar je vanuit kan gaan.
Op naar volgende ronde dan maar. Veel sterkte

Terug
Bovenaan