niet aankomen, neehee, niet doen... grrr!(@*$!^@$

A

Anoniem

Guest
hoi, hebben jullie dit probleem nou ook???
als ik puck aan het verschonen ben grijpt ze iedere keer (!!) naar het snoertje waar ze NIET aan mag zitten. niets lijkt te helpen, heb haar vanmorgen stevig in bed gelegd, toen zette ze het op een brullen. nadat we allebei weer tot rust waren gekomen ging ik verder met haar aankleden en toen schoof ze 'per ongeluk' met haar voetje langs het snoer...GRRR(#!@^$*&!^@$

en dan je heel strak aankijken en even later lachen en gekke bekken trekken zodat ik mijn lach bijna niet kan houden, maar ondertussen kook ik....pfffff

iemand tips?

groetjes,
debby (mv puck 8-6-07)

Hey naamgenoot!!

Een snoertje???????? Wat voor snoertje dan??
Is het geen optie om haar kamertje dan te veranderen zodat ze niet meer aan het bekende snoertje kan komen??
Ik heb het met Dylano ook weleens hoor, dat ik van binnen gwn kook.
Maar dan leg ik hem gwn lekker op bed... dan worden we idd allebei ff rustig, en meestal valt meneertje trouwens in slaap

Groetjes Debby.

quote: debby269 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-02-2008 16:44:27'));

Hey naamgenoot!!

Een snoertje???????? Wat voor snoertje dan??
Is het geen optie om haar kamertje dan te veranderen zodat ze niet meer aan het bekende snoertje kan komen??
Ik heb het met Dylano ook weleens hoor, dat ik van binnen gwn kook.
Maar dan leg ik hem gwn lekker op bed... dan worden we idd allebei ff rustig, en meestal valt meneertje trouwens in slaap

Groetjes Debby.

he hallo debby (ook met y, kom je niet zoveel tegen he?)                

we hebben zo'n heel leuk schattig bloem-lampje van ikea boven haar commode hangen en het snoertje is dan de stengel. alleen is het geloof ik geen succes. misschien is het toch handig om een plank te halen en daar een lampje op te zetten zodat ze er niet bij kan.... ;)

soms lijkt het wel of ze spruitjes in d'r oren heeft... grrrrr
xxx

haha, voorlopig blijft dit ook wel zo, ben ik bang. Luisteren doen  kinderen (in ieder geval die van mij)  verbazingwekkend weinig. Behalve als het wat leuks is wat je te vertellen hebt.

Denk dat een plankje het beste idee is!!

Hahaha heel herkenbaar ...maar echt boos worden kan ik nog niet op milad , want dat is een echte charmeur begint dan echt lief te lachen zow van mama ik weet dat het niet mag maar doe het tog hihihi

maar ik zou het ook gewoon weghalen of een plankje plaatsen ...

Groetjes van anna

Erg herkenbaar, mijn zoontje doet precies hetzelfde.
Alleen denk ik dat stevig in bed leggen, zoals jij omschrijft, weinig nu heeft nog.
Ze begrijpen dat namelijk nog totaal niet,en worden ze alleen maar meer overstuur, voor je gevoel moet je dat dan doen omdat je er zat van bent, maar je hebt alleen jezelf er maar mee, omdat ze t totaal niet snappen.

tsja, daar heb je misschien dan wel weer gelijk in...
pffff, wat is wijsheid he?

Je kunt volgens mij echt wel al nee zeggen hoor, tegen je kleintje, volgens mij snappen ze het eerder dan we denken...
Ik zeg in ieder geval ook al nee als Dylano iets doet.

Groetjes Debby.

Terug
Bovenaan