niet afvallen!

Vraagje..Ik ben 7 weken geleden bevallen. Voor de zwangerschap woog ik 58 kilo. Tijdens de zwangerschap 78 kilo. Na twee weken was ik 10 kilo kwijt. Ik woog dus 68 kilo. Maar nu blijf ik 68 kilo wegen. Ik ben inmiddels gestopt met borstvoeding (vanwege overproductie) dus kon ik ook wat gaan lijnen. Ook  ben ik veel gaan bewegen. Maar ik val geen gram af! Weet iemand hoe dat komt en of ik ooit nog af ga vallen????

hey meid,

je bent ineens 10 kilo afgevallen. je moet het zien als dat je lichaam ff rust neemt.
het komt van zelf wel goed. het gaat bij mij nu ook niet hard, maar we doen ons best

groetjes jantine

hoi,

Ook ik kan ma bij jullie aansluiten,
na 2 weken was ik ook 10 kilo kwijt.
maar het blijft nu ook hangen.
Ik denk dat we maar gewoon geduld moeten hebben

groetjes servie

hetzelfde probleem..

na de zwangerschap 10 kilo kwijt maar die andere 9...ho maar!
en ik ga iedere dag stuk wandelen enzo...ik weet het ook niet meer.
zal straks misschien vanzelf gaan.

Hey,

Meestal duurt het een paar maanden voor je weer op gewicht bent. Meestal blijven er wel een paar kilo's aan hangen, maar ja.........Dat moeten we denk ik voor lief nemen...
Bij m''n vorige zwangerschappen was ik na een half jaar weer lekker op gewicht, ik hoop dat het nu ook het geval is.
Dus dames: geduld...

Liefs Mieske

Hier precies het zelfde dus ik weet hoe je je voelt.
Weeg ook nu al een paar weken 68 en verder omlaag lukt het ook niet zo! (wil ook weer op mijn oude gewicht van 59 komen) ben nu begonnen met maaltijdvervangers van Weight Care en probeer veel te drinken en te bewegen en moet helaas  ook geduld hebben.
maar geduld dat is het hem...hihihi....ik wil graag mijn broeken weer aan en die flubberbuik weg. (broeken passen wel maar de rits gaat helaas nog niet dicht)
Bij mijn dochtertje was ik veel meer aangekomen en wilde ik persee mijn kilo's weer kwijt zijn toen ik weer moest werken en dat is me gelukt.(wel lijnen, veel sporten en elke dag zeker een half uur bewegen) Of het me nu ook zo snel weer lukt?? ik hoop het of nog sneller en dan ga ik me eens goed belonen met wat nieuwe outfits!
maar nog even geduld geduld en geduld.....
Groetjes Nessie mv Alissa en Jari
as dinsdag ga ik weer sporten en ook maar weer goede buikspieren doen hahaha

Terug
Bovenaan