niet alleen buiten gerommel, ook in mijn buik...

Hallo,

Sinds vrijdagavond is het wat onrustig hier. Eerst een paar avondjes wat gedruk en steken aan de onderkant. De laatste paar dagen vooral 's avonds als ik in bed lig steken en krampjes en gisteravond denk ik een deel van mijn slijmprop te hebben verloren. Gister weer naar bed gegaan met het idee dat ik heerlijk zou slapen, omdat ik ontzettend moe was, niet dus....de krampjes waren inmiddels uitgegroeid tot echte voorweeen. Ik heb de halve nacht wakker gelegen. Uiteindelijk zakte het toch af en ben ik in slaap gevallen. Ik merk dat er beweging in komt, maar het zou zo nog 2 of 3 weken door kunnen gaan. Ik hoop het niet.

Elke avond wordt het ietsje serieuzer, dus ik hoop dat het zo door blijft gaan en dat het ergens eind volgende week echt door zal zetten, kan ik nog even genieten van mijn vrijheid nu de kinderen weer naar school en het kinderdagverblijf zijn en hoef ik (hoop ik) niet al te lang meer te wachten op ons kleine mannetje. 28-08-2008 is eigenlijk wel een mooie datum wat mij betreft, ok, nog 2 weekjes dan...

Groetjes Paula
37,3 weken

hey

wat herkenbaar wat je schrijft ik heb hetzelfde gevoel alleen nog niet echt dat het erger wordt maar wel zo gauw ik bed lig krijg ik steken en krampjes. en ben jij 28 uitgeteld dat is toevallig ik ook of bedoelde je dat niet. nee dat kan toch niet als je 37 weken ben ik ben vandaag 38 weken.

groetjes

Hallo

ik heb sinds afgelopen week ook last van krampjes en erg zere buiken.
helaas ook misselijk erbij, de vk denkt ook bij mij sterk aan voorweeen alleen kan ik er nog rustig om slapen.
heb nog geen ontsluiting gelukkig.

hopen dat het dan snel een x doorzet

Groetjes Connie
33.6 weken

Ik heb ook buikpijn in de vorm van kramp.  Lijkt me voorweeën want het is niet regelmatig ofzo en houdt niet aan. Dinsdagochtend ineens misselijk en overgegeven en gisteren hele avond/nacht diarree. Maar misschien moet ik dat toeschrijven aan een buikgriepje.   Baby was ingedaald maar nu lijkt hij ineens weer heel hoog te zitten (??). Gelukkig maandag weer naar de VK.

Staartmees, 33w+3

Terug
Bovenaan