niet alleen voor mij, maar ook voor de gyn een heel groot vraagteken????????

hoi meiden,

ik ben vanmiddag in het ziekenhuis geweest en ze weten het gewoon niet!!!
Progesteron zegt eisprong gehad...
Maar test blijft negatief, nu in het ziekenhuis ook weer negatief.
Op de echo is helemaal niks te zien. Dik slijmvlies. Wel een cyste van 3 cm. maar dat kan geen kwaad....

De gyn snapt er helemaal niks van en is met haar collega gaan overleggen.
Ook voor haar is het een groot raadsel!

Wat nu???
Heb bloed geprikt op HCG. Donderdag nog een keer HCG prikken.
Zit er beide keren geen HCG hormoon in mijn bloed, dan ben ik dus zeer waarschijnlijk niet zwanger.
Dan krijg ik provera om een menstruatie op te wekken.
KOmt die menstruatie niet, dan moet ik weer terug komen.
Komt die menstruatie wel, dan kom ik op de 1e, 2e of 3e dag en krijg ik prikinstructies.
Dan ga ik nl. niet meer verder met clomid, maar ga ik puregon spuiten.

Het blijft hier voorlopig dus nog heel onzeker.
Sorry voor misschien het onduidelijke verhaal, maar ik zit er op dit moment behoorlijk doorheen.
Wilde het jullie laten weten, daarom schrijf ik ff....
Maar nu ga ik weer uithuilen bij mijn mannetje..................

Liefs,
Peet

Lieve Peet,
Terwijl ik zit te typen was jij ook online en ik lees net je relaas..
Meid wat een vreselijke onzekerheid !
Wanneer heb je zekerheid over die HCG uitslag ? Pas na de 2e keer prikken of weet je bijv. morgen al meer over het HCG gehalte van vandaag ?
Ik denk aan je en wens je heel veel sterkte !
Huil maar lekker uit, dat heb ik de afgelopen dagen ook gedaan (en er komt nog veel meer, dat voel ik...) en het lucht op, al is het maar voor even !

Liefs, SunshineJo

Lieve Peet,

He meid, wat een gedoe zeg... Ik hoop nog steeds erg voor je dat ze wel HCG in je bloed vinden,,, Maar kan me goed voorstellen dat je er behoorlijk doorheen zit, ik voel echt met je mee Ik hoop dat je op tijd in slaap kunt vallen vanavond en dat je snel meer duidelijkheid hebt. Wat zijn we steeds dichtbij he?? Het is zo oneerlijk!!!

ik denk aan je dikke kus Mickey

Lieve Peet,

Wat een toestand allemaal! kan me erg goed voorstellen dat je er helemaal doorheen zit.
ik wens je veel sterkte de komende dagen en hoop dat er ondanks alles toch nog een lichtpuntje voor je komt.

Liefs Sylvia

he meissie, ik weet precies hoe je je voelt, ik heb precies hetzelfde!! wat een onmacht he!!!
meid we sukkelen samen verder, want 2 raadsels maakt 1 wonder!!( 2)
zullen we maar zeggen,
ik denk aan je   en doe lekker rustig aan,
dikke kus van wendy

Lieve Peet,

IK kan niet anders dan zeggen, dat we hier allemaal ontzettend met jou meleven, net als dat je dat altijd met ons doet.
Ik voel met je mee hoor, en hoop alsnog dat je snel wat meer duidelijkheid mag krijgen!
Ik hoop dat jij en je man veel steun bij elkaar zullen vinden.
Ik denk aan je!

Liefs,
Famke

Lieve Peet

Wat een ellende weer deze keer. Dit is ook niet je geluksjaar. Ik hoop dat je morgen duidelijkheid hebt. Ik duim nog steeds hard voor je.

Liefs

Lydia

Hoi Lieve Peetje

wat een gedoe zeg. Komt er dan nooit een einde aan??? Kan het nou nooit eens "gewoon'' gaan zodat het allemaal wat makkelijker wordt???
Ik hoop dat je snel iets uit de bloedtest kunt halen en dat je tenminste weet waar je aan toe bent! Slecht nieuws is zeker nooit leuk maar toch altijd minder erg dan die onzekerheid!! Hoe maak je een mens gek?? We willen alleen maar een hummeltje....is dat nou zo veel gevraagd??? Waarom is het zo oneerlijk!!

Nou ik hoop echt dat je snel iets weet en we leven allemaal super met je mee.
Heel heel veel sterkte.

hele dikke knuffel van niekje

Terug
Bovenaan