Niet alleen willen spelen in de box

Hallo allemaal,

Onze kleine man van 3 maanden wil niet alleen spelen. Als je in de buurt bent vindt hij alles prima. Hij kijkt graag vanuit zijn wipstoeltje naar iedereen, maar zo gauw hij even alleen is, gaat hij huilen. Hij wil heel graag geentertaind worden. Wie heeft hier ervaring mee?

Alvast bedankt

Komt vanzelf.

Ze kunnen op deze leeftijd natuurlijk ook nog niet veel.
Mila is nu ruim 5 maanden, en ze kan zichzelf nu heel goed vermaken, speeltjes pakken, over in de ene hand, rollen, op rug, en sinds vandaag ook weer terug.
Achterwaarts kruipen (op dr rug). Ze ligt dan op een boxkleed in de woonkamer, in de box heeft ze al niet meer genoeg ruimte.

Ik werd er toen ook wel eens moe van, maar echt, het kom vanzelf.
Sannes
mv Mila 19-2

quote: meezje schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-08-2006 21:23:00'));

Hallo allemaal,

Onze kleine man van 3 maanden wil niet alleen spelen. Als je in de buurt bent vindt hij alles prima. Hij kijkt graag vanuit zijn wipstoeltje naar iedereen, maar zo gauw hij even alleen is, gaat hij huilen. Hij wil heel graag geentertaind worden. Wie heeft hier ervaring mee?

Alvast bedankt

Hoi Meezje,

Misschien is een babygym wat voor je zoontje. Daar was onze dochter tot een maand of vijf zes heel erg zoet mee. Ik zou er wel eentje doen die felle kleuren heeft. Onze dochter heeft wel een gespeeld met een babygym met pasteltinten maar dat was geen succes.

Ik hoop dat je er wat mee kunt.

Groetjes Astrid

Terug
Bovenaan