niet alles meer kunnen

heel frustrerend idd, ik merk dat ik 's ochtends allerlei dingen in mijn hoofd heb die ik ga doen, maar ben gewoon hardstikke moe als ik bijv. de badkamer heb gedaan.
Wil ook alles af hebben nu en er zijn nog van die irritante klusjes die gedaan moeten worden bijv. de kastjes in de keuken een keer uitdoen en de voorraadkast uitzoeken en opruimen. Dit ook omdat er straks natuurlijk een kraamhulp hier rondloopt en ik dan alles wel netjes wil hebben (niet dat het vies is, maar je weet wel haha)
Mijn man ziet het ook niet als er iets gedaan moet worden en om hem er nu constant op te wijzen heb ik ook geen zin in, dus alles doe ik zelf alleen dan wel in een lager tempo dan normaal........

liefs Daantje

Oh heerlijk!! Ben dus niet de enige die dit heeft!!
Wil nog zoveel doen, maar helaas gaat niet alles meer.
Ben een aantal weken geleden al minder gaan werken, werk in de thuiszorg, want diensten werden te lang en te zwaar.
Gelukkig fijne collega's, die me in alles steunen en het makelijker willen maken.
Ook over de aanstaande papa geen klagen, hij doet genoeg, maar soms is het nog te weinig naar mijn idee.
Eigenlijk wl ik gewoon alles zelf kunnen blijven doen, vindt dat afhankelijke maar niets...

Jennifer
29+2

Hoi

Hier word ook alles wat minder hoor hahaha....Vooral bukken of door mijn knieen gaan vreselijk!!! En het huishouden.....Volgens mij krijg ik nu al nesteldrang ik wil alles af hebben en netjes en schoon (is het ook wel hoor maar toch....)
maar mijn lijf laat me een beetje "in de steek".   Nou moet ik ook nog 100 keer per dag naar het toilet, heb maagzuur, zere rug AAAAAAAAAHHHHHHH...Verder gaat het prima hoor hahaha...Nog 2 weekjes werken (werk op een kdv) en dan verlof! Het getil begint ook zwaar te worden maar daar ontkom je gewoon niet aan... Verder geniet ik van het HELE drukke leventje in mijn buik!

x-je Jess

Kijk, deze dip had ik dus zo'n 3 a 4 weken geleden toen het eventjes niet zo goed met me ging. ik wilde gewoon alles tegelijk en mijn lichaam en geest konden dat niet aan. pfff...zoveel te doen, maar het lukte gewoon niet.

Tillen en bukken wordt nu toch echt wel heel zwaar en ja...ik op mijn werk als leidster op een babygroep...moet toch tillen. Ik doe dus mijn best, maar ik bend aarom ook blij dat ik maar halve dagen werk...ik ben kapot aan het eind van de dag.

Hallo,

ik ben toch wel nieuw hier maar wil toch wel even reageren.. Wat ben ik blij dat jullie dit ook hebben, vind het soms 1&al frustratie..
Heb ik inderdaad even lekker veel zin om dingen te doen, buk ik me en denk ik 'oja, dat kon niet, grrr' .
En nu helemaal, bijna alles word me teveel. Ben wel weer blij met m'n halve dagen werken, heb lichamelijk zwaar werk, kan nu lekker rusten 'smiddags..Maar dan nog, ik WIL zoveeeeeeel..

hoi!

I
k kaqn ook steeds mindewr maar met de rustpauzes ertussen komt het wel goed... ik heb 's ochtends ook plannen genoeg maar als ik van mijn werk thuis kom heb ik echt geen zin meer in die strijkwas...

ik werk nog 40 uur nu en das best vol te houden maar toch wel vermoeiend. Gelukkig heb ik een lieve man die me echt wel helpt maar ik wil altijd zelf ook nog wel wat proberen.. Bukken gaat niet meer zo lekker en tillen doet hij voor me...

Knap dat je nog 40 uur werkt, zeg. Ik werk er nu nog maar 8 en zelfs dan heb ik als ik thuiskom zoiets van pfff, geen fut meer.
Ik heb ook weinig tot geen zin om dingen te doen, maar ja, soms kan je niet anders. Slapen gaat ook weer steeds beroerder en dat bevordert de energie ook niet echt natuurlijk.

Terug
Bovenaan