niet altijd boeren na de fles (wel tussendoor) en daarna gelijk slapen...erg??

A

Anoniem

Guest
Hallo,
Onze kleine vent van 2,5 weken boert na 50 ml bijna altijd, maar als hij dan de overige 50 opgedronken heeft boert hij niet altijd (binnen 5 a 10 minuten). Hij ligt dan zo lekker te slapen dat ik hem gewoon op bed leg. Is dat erg??? Kan het kwaad???
Of hij nou boert of niet, bijna altijd komt er wel wat voeding terug, maar dat is maar heel weinig. Dus als ik hem weer uit bed haal heeft hij wel wat 'gespuugd'.
Ik hoor graag van jullie

Als jouw zoon niet erg gaat spugen of buikpijn krijgt dan hoeft hij niet perse te boeren.

mijn dcohter van 4 maanden soms boert ze in een dag helemaal niet ik heb gehoord sommige kinderen boeren niet maar soms als zeboert dan boert ze voor de spugen als je bv hem melk geef en je probeert boertje te laten dan kan je hem zijligging doen als hij spugt en op ze rug slaapt is ook niet goed de b heeft tegen mij zogezegd.

Ik zie daar geen probleem in hoor. Navara boert vanaf haar geboorte al slecht. Maximaal 1 keer per fles. Wij laten haar dus tussendoor geen boertje doen, maar alleen achteraf. Anders komt de laatste boer gewoon niet. Dit werkt voor ons goed.
Als jouw kindje geen krampjes krijgt, en ook niet overdreven winden gaat laten, zou ik niets veranderen!!

xxx
Mama van Navara
(09-10-08)

Als je kindje er geen last van heeft en lekker slaapt dan snap ik niet wat er mis mee zou wezen!

Terug
Bovenaan