Niet 's morgens misselijk, maar na de lunch....

Hallo meiden,

Wie herkent dit. Ik heb al eerder op het forum aangegeven dat ik nog niet heel lang zwanger (6 weken en een  paar dagen)  ben en dat ik me niet heel erg zwanger voel, wat we best onzeker maakt. A.s vrijdag heb ik een echo om te bepalen hoelang ik precies zwanger ben. Maar sinds 3 dagen voel ik me elke dag na de lunch misselijk. Ik hoef niet over te geven, maar ik heb een heel erg zwaar en vol gevoel in mijn buik. herkennen jullie dit?

Ik hoor graag jullie reacties.

Groetjes,
Moes
 
Hoi,
Het is heel normaal dat je op een andere tijd dan s'ochtends misselijk bent. Ik had het na elke maaltijd. Zolang ik nix at, ging het prima. Nadeel was dat ik als ik me prima voelde ontzettende zin in eten had. Ik wist na een tijdje alleen dat ik na het eten gestraft zou worden. Hoe meer en vetter ik at, hoe misselijker ik werd. Bij mij is het gelukkig al voorbij. Hoop voor jou dat je niet te misselijk bent.
Groetjes Ivy
 
Hoi,

Niet iedereen is 's ochtends misselijk hoor. Ik ben de hele dag misselijk. Zo ontzettend erg dat ik momenteel volkomen uitgeput thuis zit. Bij mijn eerste heeft het 9 maanden geduurd, en nu is het nog heftiger dus ik kijk er alweer helemaal naar uit.

's Avonds is het het ergst, dan ben ik zo uitgeput, dan gooi ik het er ook meestal uit.

Ik hoop voor je dat het snel overgaat. Veel plezier met je echo!!

Syl
 
Terug
Bovenaan