Niet belangrijk, wel mooi meegenomen!!!

Hallo dames,

Mijn gewicht is altijd een aandachtspunt voor mij. Voor de zwangerschap was ik 15 kilo afgevallen. Ik was ook erg blij dat ik in de zwangerschap uiteindelijk 'maar' 11 kilo ben aangekomen.

Maar nog blijer ben ik met het feit dat deze 11 zwangerschapskilo's er nu, binnen 10 dagen, alweer af zijn! Ik weet, totaal onbelangrijk eigenlijk, maar ik ben er wel blij mee. Kan ik langzaamaan weer verder met het afvallen waar ik was gebleven.

Gr Ingrid

ach meid je weet waar de kilos van zijn en idd binnenkorte tijd zijn ze eraf, ga niet te rigoreus afvallen want je het wel je krachten nodig hoor met een kleintje in huis

Helemaal niet onbelangrijk!!! Kan me voorstellen dat je er heel blij mee bent! Vrees dat mijn 20 kilo's wel wat langer gaan duren... maar goed..vreet me ook een ongeluk de laatste dagen!

Idd niet onbelangrijk!!
Je hebt voor de zwangerschap vast hard moeten werken voor die 15 kilo en dan is het nu wel lekker dat het wat je aan bent gekomen er ook snel weer af is!

Ik ben amper aangekomen, 3 misschien nu hooguit 4 kilo. Maar vind het straks wel fijn dat er ook nog meer afgaat als de kleine er is. Zelfs daarna heb ik nog genoeg reserves voor de kleine!!

Super zeg!! ik ben mijn zwangerschap kilos ook alweer kwijt, ben ik ook echt blij.
Ik pas ook mijn spijkerbroeken weer, alleen doet dat zeer bij mijn litteken (keizersnede), dus hou nog ff mijn positie broeken aan.

het is alleen allemaal nog wat slap hahaha buik en borsten....mag hopen dat dat ook nog goed komt!!

Hey,
Dat is idd mooi meegenomen.. ik heb ook goede hoop dit keer aangezien ik niet zoveel ben bijgekomen!
@nicole, dat komt echt wel weer goed hoor, dat is zo uitgerekt geweest dat kost even tijd om weer in model te komen!!
Liefs MJ

Terug
Bovenaan