niet beneden willen slapen

A

Anoniem

Guest
onze tessa huilt veel als ik haar beneden in de box/wandelwagen leg.
ze ligt voornamelijk boven in haar bedje, maar omdat ze op een gegeven moment s'nachts veel wakker was, leggen we haar overdag steeds even beneden neer.

maar dan ligt ze steeds te huilen. zodra ik haar op pak is ze stil.
ze is wel geluiden om haar heen gewend, dus ik weet niet wat kan helpen zodat ze ook beneden ;lekker kan slapen/liggen

in het ziekehuis waar veel lawaai om haar heen was lag ze als enige steeds te slapen dus waarom ze het nu ineens niet meer wil.

ik vind het ook sneu om haar de hele dag boven neer te leggen, en wil haar zelf ook wel eens kunnen zien ihihihi

heeft iemand een tip??

groetjes jippie

Ik begrijp niet zo goed waarom je haar overdag beneden legt als ze 's nachts niet zo goed slaapt. Slaapt ze dan 's nachts wel goed? Nikki slaapt ook niet in haar wagen of box. Alleen als ik ook echt ga wandelen slaapt ze. ik heb het wel geprobeerd in het begin, omdat ik toen niet vaak de trap op kon, maar ze vond het niks. Als ze in haar bedje wel goed slaapt zou ik haar gewoon daar laten slapen overdag. Voor haar is het verder niet erg om daar te liggen als ze daar wel slaapt. Kan me wel voostellen dat je haar wat vaker wilt zien. Misschien een idee om te gaan wandelen ofzo? Veel succes in ieder geval!

toen ik haar in het begin alleen maar boven liet slapen was ze snachts steeds wakker.

daarom laten we haar nu 1 of 2 keer per dag beneden slapen, want dan slaapt ze wel s'nachts.

vandaar dat ze overdag wel eens beneden ligt, maar verder ligt ze steeds boven.
ik hoop dat je me nu begrijpt?

(is soms moeilijk iets uit te leggen ihihihihi)

of zou ik haar wel gewoon boven moeten laten dan? vind het wel moeilijk soms wat je precies moet doen....de 1e he hahahhha

groetjes

Haha! Ja ik begrijp het helemaal! Ik denk ik vraag het maar even voor de duidelijkheid. Ik vind het soms ook moeilijk hoor, welk advies je nu het beste op kan volgen of wat je het beste kan doen. Volgens mij is ieder kind anders en heeft ieder kind een andere aanpak nodig. Het ene kind slaapt de hele dag en moet je wakker maken voor een voeding en een ander kind (lees mijn kind) slaapt overdag meestal niet zo goed. Ik heb met babies niet zo veel ervaring, maar wel met oudere kinderen. Daar heb ik wel gezien dat je elk kind anders moet benaderen en ik denk dat dat met babies ook zo is. Ik hoop dat je een goede tip krijgt! Wie weet heb ik er zelf ook wel wat aan.

Hier hetzelfde hoor, Jesse wil ook niet beneden slapen.

Om hem toch het verschil tussen dag en nacht te leren,
 - laat ik niet veel langer dan drie uur tussen de voedingen zitten, dus heel soms maak ik hem gewoon wakker ('s nachts niet hoor),
 -  krijgt hij  beneden zijn voeding
 - daarna  ga ik even met hem "spelen" om hem zo iets langer wakker te houden.
 - Als hij moe wordt, meestal als hij een uur uit bed is geweest, gaat hij gewoon weer   lekker naar bed.
 - 's Nachts doen we een heel klein lampje aan met voeding/verschonen en praten we eigenlijk niet met hem.
 - Leggen hem  dan meteen na de voeding weer terug in bed.

Zo doen wij het dus, maar zoals maaike ook al zei, ieder kind is natuurlijk anders.
Succes!

Grts, daantje

Terug
Bovenaan