niet bezig maar toch?

A

Anoniem

Guest
He meiden,

Ik ben nu 11 dagen overtijd maar wij zijn eigenlijk nog helemaal niet bezig met zwanger worden, nou ja wel bezig maar niet echt klussen dus, aangezien we in juni gaan trouwen en ik niet mocht het meteen raak zijn met een 4 maanden zwangere buik in mijn jurk pas.
Ik ben dus wel in januari gestopt met de pil, en we doen het veilig maar van voorvocht kan je ook zwanger worden toch?
Mijn ventje was namelijk zo handig om het condoom verkeerd om om te doen en daarna gewoon om te draaien.
Dom he? Wat ik me later realiseerde was dat het ook nog rond mijn eisprong was.
Nou ja kortom ik ben nu dus 11 dagen overtijd veel plassen, moe, eet allemaal dingen die ik eerst nooit zo geweldig vond en heb veel alst van afscheiding.
Ik heb nu maar testen besteld op babybrabbel.
HEt zou natuurlijk gewelig zijn als ik zwanger was die jurk verbouwen ze dan maar maar de kans is natuurlijk wel heel erg klein.
Nou ja ik wou gewoon ff mijn verhaal kwijt sorry dat het zo lang is geworden.

Meiden ik duim voor jullie allemaal en heel veel succes met klussen!!

Liefs sil

hoi sil,

Ja je weet het nooit natuurlijk maar na een keer?? het zou wel heel mooi zijn maar ben het hier nog niet zo vaak tegen gekomen.
Ik hoop het wel voor je maar aan de andere kant het zou wel jammer zijn dat je niet meer in je je jurk zou passen toch.
En elf dagen overtijd kan wel heel normaal zijn hoor toen ik met de pil stopte duurde het meer dan twee maanden voor dat ik weer voor het eerst ongi werd dus het kan nog wel even duren.
En waarom een testje gekocht via "babybrabbel"en niet gewoon bij de kruitvat of de etos of die zijn echt heel goed hoor en daar hoef je niet op te wachten nou ik hoor het wel in ieder geval veel succes.

liefs louise

ach dan kan ik nog ff wachten omdat ik ook niet echt denk dat ik zwanger ben maar meer dat mijn cyclus door de war is.
En ik heb weinig zin om naar de winkel te gaan omdat de etos en kruidvat hier in de buurt en die bij mijn werk is, daar waar ik ook altijd bekende tegen kom.
Dus vandaar bij babybrabbel.

Ze kunnen mijn jurk nog wel uitleggen hoor en zo dik zal ik niet zijn met 4 maanden dus als het zo zou zijn denk ik niet dat het een grote ramp is.

liefs sil

Terug
Bovenaan