niet blij zijn

A

Anoniem

Guest
hallo lieve iedereeen,

heb alles wel gelezen van de week, maar door drukte op werk, en halfjes zijn niet kunnen reageren.(sorry). na eenheerlijke ontspannen vakantie te hebben gehad, kwamen we terug en kreeg ik de schrik waar ik al die tijd al bang voor was dat dit ging gebeuren moet me man lief voor een half jaar naar noorwegen voor zijn werk, en ik kan niet mee omdat ik hier me werk heb, en een jaar contract en het me dus echt niet kan permiteren, baal zo ontzettend

o wat erg meid, maar misschien kunnen jullie vaak genoeg op en neer???
Wat vervelend zeg.

Oooo meid, wat ontzettend balen! Voor je man misschien een mooie kans maar voor jullie kinderwens wordt het nu een heel ander verhaal..... begrijp dat het moeilijk is. Wanneer vertrekt je man? Misschien is de kans er dat je zwanger bent voordat hij weg gaat maar ja....da's ook niet ideaal! Sterkte!

Lieve knuff Lynn.

Hey meis

Wat verschrikkelijk een half jaar zonder je man:(
Is er echt geen oplossing dat je misschien toch mee kan? Kunnen jullie wel op en neer om elkaar te zien?

Sterkte meid!

Liefs

ja dan moet ik me baan op zeggen maar heb net zo'n leuke baan, ach we overleven het wel en hoop dat ik vanavond het schip met geld win haha

Wat een moeilijk situatie! Lastig om je erbij neer te leggen dat de kinderwens op een laag pitje komt te staan.

Maar.... Het bied ook weer een mooie uitkomst voor leuke weekendjes uit, vooral in je vruchtbaarste periode!

Probeer e het positieve van in te zien, dan is ook dat lange half jaar zo voorbij!

X

Wat balen flowergirl! Maar het leuke is dat er inderdaad veel leuke weekendjes kunnen komen en dat je daarna dubbelhard van elkaar kunt genieten! Jammer dat je kinderwens nu op een laag pitje komt te staan.
Sterkte ermee

Terug
Bovenaan