Ik ben zwanger van ons 2e kindje (echt heel blij om) en heb ook best wat klachten (misselijk, bloeding gehad) maar nu ondertussen zo'n 10 weekjes zwanger en met de baby gaat alles goed. Ik daar daarentegen ben niet blij. Soms geen zin om wat dan ook te doen, veel gaat op de automatische piloot. En val zo ook uit het niets soms 2x per dag bijna in slaap. Ik wijt het nu ook wel aan de hormonen die even alles op de kop zetten. Maar maak me toch zorgen? Mijn partner snapt er ook niets van (ondanks het advies, nu echt even de rust pakken en grens niet opzoeken), hij snapt niet waarom ik zó moe kan zijn. En krijg ook constant te horen: 'je bent zwanger, niet ziek'.
Dit is niet bedoelt om te klagen maar meer om te vragen of andere zwangeren zich hierin herkennen? Dat het zwanger zijn (los van de blijdschap dat het zo is) eigenlijk heel zwaar voelt.
Groetjes, een onzekere mama
Dit is niet bedoelt om te klagen maar meer om te vragen of andere zwangeren zich hierin herkennen? Dat het zwanger zijn (los van de blijdschap dat het zo is) eigenlijk heel zwaar voelt.
Groetjes, een onzekere mama