Niet de snelste...

A

Anoniem

Guest
Hoi,
Heerlijk om hier lekker te lezen, ik schrijf zelf eigenlijk nooit iets. Maar toch hier ook iets van mijn kant: zijn er meer moeders van kindertjes die alles op hun dooie gemakje doen? Ik lees hier veel over zitten/kruipen/wanneer tandjes poetsen.... Allemaal ver van mijn bed!!!!
Mijn zoontje is nu precies 9 maanden en we zijn er al lang achter dat hij met alles "laat" is. Hij heeft nog geen enkele tand (zit er ook nog niet echt aan te komen volgens mij), zitten kan alleen als ik 'm neerzet en dan kukelt hij snel achterover of zijwaarts (als ik 'm niet tegenhou)  en kruipen gaat volgens mij nog heeeeel lang duren .
Nu moeten jullie niet denken dat er iets niet goed is of dat ik het erg vind, maar er zijn vast meer van dit soort laatbloeiers, of niet? Verder is het een erg vrolijk mannetje (kletsen, zingen en gillen gaat dan weer prima) en alles vastpakken en goed om zich heenkijken gaat ook supergoed, hij is erg nieuwsgierig!!
Mijn vriend en ik waren met alles ook zo laat (volgens onze ouders), dus dat is vast erfelijk...
Groetjes,
Daniëlle

Tsja, de appel valt niet ver van de boom toch!
Kian gaat best wel snel, maar niet overdreven hoor. Maar ik weet niet of je zo blij moet zijn met een 'snelle' baby. Je kan zo veel langer genieten van je kleintje.
Je legt het neer en je kan even weglopen zonder dat je 'm meteen kwijt bent, hij kan lekker op je vinger kauwen zonder dat het meteen bloed (die vingers van mij gaan ècht z'n mond niet meer in!), je kindje is lekker lang afhankelijk van mamma (ook niet onbelangrijk voor je eigen ego). Geniet er maar lekker van!
Liefs Nelleke

Merel is net 8 maanden en ik kan nu niet zeggen dat ze snel of langzaam is.
Als ik hoor dat er al kindjes kunnen staan, dat kan ze nog niet hoor. Ja tegen de bank aan heeeeel even maar dan zakt ze snel door de knieen.

Sinds 2 weken kan ze zelfstandig zitten, er zijn kindjes die dat al langer kunnen..

Maar ieder kindje is anders, en wie weet ben je straks verbaasd als het straks misschien wel ineens heel snel gaat!
(ineens 4 tandjes tegelijkertijd hihihihi)

Ik heb met Merel rustig gewacht met dingetjes hoor en dat doe ik nogsteeds.
Het komt allemaal vanzelf wel.

Geniet er maar lekker van!
Sommige mensen,en  daar bedoel ik niet iemand op het forum of zo mee hoor,meer in mijn omgeving,willen die kleintjes wel groot kijken,alles moet snel en het liefst nóg sneller!
Ik snap dat niet,geniet er maar lekker van dat hij nog lekker afhankelijk is,ze zijn al zó snel groot.
Delano is redelijk snel,en dat hoeft van mij niet hoor,ze geven zelf hun tempo prima aan,niets forceren,het komt allemaal vanzelf!
Groetjes Tanja

Zoals de andere ook zeggen geniet er lekker van! Richtlijn van het CB is dat ze pas hoeven te rollen met 9 mnd en dan spreken ze helemaal nog niet over zitten en staan.

En geloof me dan heb je je handen echt heel maar dan ook heel vol.

Lukas is volgende week 9mnd maar ook bij hem is nog geen tand in zicht hoor!

Annemieke

Hoi hoi,

nou ik kan ook niet zeggen dat Twan heel snel is. Hij is nu   7 1/2 maand, ook nog geen tanden en zoals ik al zei in mijn topic... hij kan sinds vanmiddag een beetje zitten. De rest (gillen, lachen, kijken, pakken, rollen etc.) doet hij allemaal al wel. Maar ik maak me er niet druk over. Als hij het maar doet voor hij 2 is. hahahahhaha
Liefs Maaike

Terug
Bovenaan