Niet dik

Hai allemaal,

Hoe staat t met jullie buikje? Ik heb nog bijna geen buikje en ben pas 3.7 kg aangekomen! Iedereen zegt ook o wat heb je een mooi klein buikje! Mooi compliment natuurlijk maar ik wil zo graag zo een mooi bolletje. En ik weet t over een paar maanden roep ik dat dat bolletje in de weg zit hihi. Hoe staat t met jullie buikje en kg? Het is mijn eerste en ben 22 wk zwanger.
Ps mijn mannetje beweegt heeel veeeel en voel hem veel!

Liefs tamjo

Hoi!

Met mijn buikje gaat ie goed, krijg regelmatig de opmerking: "Je gaat het nu wel goed zien he?" En dan zeg ik altijd: "Ja goed he?" Ben er echt enorm trots op. Ben overigens nu pas voor het eerst 3 kg aangekomen, dus sta nu op +2kg totaal, en dan toch al een flinke buik :)

groetjes

Hier 5 kilootjes eraan, maar dat zit gelukkig allemaal rond de (flinke bolle) buik.
Hoe vaak ik al niet de vraag gehoord heb of ik zeker weet dat het er maar eentje is....pfff
Vandaag precies 20 weken.

xxx

Ik ben nu ook 22 weken zwanger, van mjin tweede, en ik heb echt al een behoorlijke buik. Die zit me af en toe al een beetje in de weg zelfs!

Aangekomen ben ik daarentegen nog niet. Zit nog net iets onder mijn begingewicht.

Gr ingrid

hoi,
ik ben zwanger van de 3e en ik heb al best een leuk bolletje.....hihihihihi ben 2,5 kilo aangekomen en voel ons meisje heel goed bewegen........!
de 1e was ook een meisje en ik was ongeveer op dezelfde manier zwanger, qua buik/dik zijn etc...........de 2e was een jongen en daar was ik met 22 weken zwangerschap (wat ik morgen ben) compleet rond en dik! verschilt dus behoorlijk!
lfs!

Ik heb ook al een aardige buik...Maar het is ook de derde. Kan me goed voorstellen dat je echt op een mooie buik zit te wachten hoor!
Aan de andere kant...aan het einde van de zwangerschap ben je die buik goed zat hoor!!

Hi meiden, vandaag ben ik precies 20 weken, dinsdag echo.. erg spannend. Inmiddels ben ik 5,5 kilo aangekomen en heb ik een enorme buik! Serieus, mensen vragen a) dat het niet meer zo lang kan duren of b) hoeveel baby's erin zitten etc.. Mij maakt het niets uit, zo lang de baby maar gezond is. Maar vraag me wel af hoe lang ik nog kan groeien qua buik, denk dat het ook eens moet gaan stagneren/stabiliseren haha. Voel me verder helemaal super! Voel de kleine geregeld, steeds duidelijker, ook de banden spelen steeds meer op.
Groeten, Joyce

Terug
Bovenaan