NIET DOOR SLAPEN

Hoi hoi,

willem wordt 13april 6maanden.. JOEPPIE....

nu zegt de kop het al.. hij slaapt zo slecht!!!
laatste voeding om 2130/22u met rijstebloem en de speciale forte(hongerigebaby's) voeding! dit ook pas zins paar dagen hoor.. en toch wil ie wel elke dag om 4/5u komen..
HELPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
we proberen vanalles... zelfs paar keer laten door huilen maar ik kan dat niet meer
je zou toch denken dat de voeding van 21.30 veel vroeger kan en dat ie dan moet kunnen door slapen tot wel 8uur.. maar nee hoor..
wie weet raad????? truckjes zijn ook welkom!!!!

liefs Annemieke

Heel herkenbaar het is echt zo irritant als ze eerst wel doorslapen en daarna weer een periode niet! Ik heb ook echt van alles geprobeerd, rijstebloem, voeding voor hongerige baby's....niets hielp! Nu heb ik de voedingen zo hoog opgevoerd dat hij wel doorslaapt, Justin krijgt 5 flessen van 250 ml daarnaast een half bekertje fruithap en een half potje groentehap want hele bekertjes/potjes eet hij (nog) niet. De verloskundige zei destijds een keertje dat je je baby overdag beter wat vaker kan voeden zodat de nachten wat beter gaan, nu heb ik het geduld niet om zo vaak te voeden dus geef ik Justin overdag om de 4 uur en de laatste 2 voedingen laat ik 3 uur tussen zitten. Een fles van 250 ml is vrij veel maar hij drinkt ze toch op dus heeft hij het toch nodig en Justin is altijd al een hongerlijder geweest dus weet ik niet beter en de voeding voor hongerige baby's raakte hij verstopt van dus was dat geen optie. Justin slaapt trouwens niet door als hij zich niet lekker voelt door bijvoorbeeld verkoudheid of tandjes en daar kun je volgens mij weinig aan doen behalve het te accepteren en te denken dat het over zal gaan maar dat maakt het zeker niet minder lastig vooral als je in mijn geval ook nog eens een baan hebt doet dat je nachtrust niet ten goede komen!

Suc6!

Puk

hoi puk,

thanks voor je reactie.. haha HEEL herkenbaar!!! ik heb ook een baan en hou echt giga veel van slapen...
vannacht is meneer om ong. 2uur begonnen met gillen en om 4u was ie stil..
ik weiger hem snachts eten te geven want hij heeft het niet nodig! hij krijgt al flessen van 220 met 7 schepjes!!!!!! en de laatste van 220 7schepjes en 6 schepjes nutrix.. het past amper door de speen!!!
gelukkig kwam ie om 7u voor zijn ochtend voeding anders had mijn vriend zich verslapen.. haha
toen weer in bed gelegd en om 9u moest ik hem wakker maken..
nu is ie super vrolijk en ik stort bijna in haha
fruit krijgt ie wel groente vind ie VIES... uit potje dus moet eens wat gaan zelf proberen.. haha en ik ben geen keuken prinses.. haha

ga hem nu in bad stoppen mail straks nog wel wat..

liefs Annemieke

Onze dochter van een half jaar slaapt ook nog niet door. Overdag drinkt ze ook niet zoveel op het moment (tandjes) dus de nachtvoeding heeft ze echt nog nodig... helaas :) Nutrix wil ze niet drinken, of het door nutrix komt of de drie standen speen weet ik niet, maar ze begint vaak te huilen bij die laaste fles. Dus tja... we hebben een goeie routine ontwikkeld, in een kwartier ligt ze meestal weer in haar eigen bedje te slapen.  Ze valt gelukkig wel snel weer in slaap. En wij meestal ook. Ik neem aan dat het beter wordt als ze straks wat vaste voeding krijgt. Het zal in elk geval niet duren tot ze 18 is gelukkig. Ik las trouwens ergens dat de helft van de kindjes niet doorslaapt tot ze een jaar zijn en dat stelde me wel gerust.
groetjes, Belinda

Hoi,
Mijn dochtertje is ruim 4 maanden en kan ook nog heel onrustig zijn 's nachts. Telkens als ik denk dat ze haar ritme heeft gevonden, dan wordt ze weer wakker midden in de nacht. En ze kan krijsen....
Ook alles al geprobeerd, maar het komt idd vaak toch érgens door; tandjes, verkouden, groeisprongetje enz.
Maar , zeker als je werkt, is het zo vermoeiend. Ik heb nooit de betekenis van moe geweten tot ik moeder werd, nu ruim 4 jaar geleden voor het eerst en sinds 4 mnd weer.
Ik ben al ruim 4 jaar moe, zeg maar. Want ook al gaat het doorslapen straks beter, dan krijg je weer de andere problemen 's nachts; enge dromen enz.
Klinkt wel heel negatief allemaal, maar af en toe klagen is zo lekker.
Groetjes Sil

Hoi, waarom wachten jullie niet wat langer met zijn laatste voeding. Wij geven onze zoon van 4 maanden nog een voeding om 23.00 uur. Dan slaapt ie wel door. Als wij de fles eerder geven is hij ook om 4.00 uur wakker. Je hoeft natuurlijk niet meer een fles van 200cc te geven maar een klein flesje van 100 cc ofzo.
Tis het proberen waard toch?

Billie

Terug
Bovenaan