niet doorslapen hellluuup

Hallo allemaal,

Mijn zoontje maakt het de laatste anderhalve maand echt bont, hij is nu bijna negen maanden en is van af elf of twaalf uur elk uur wakker.
Krijg hem soms even in slaap maar vaak huilt hij zijn eigen helemaal overstuur .
Soms haal ik hem er dan maar even uit maar dat helpt niet altijd maar na tien keer op te zijn geweest leg ik hem meestal maar bij ons in bed en moet mijn vriend (ja echt zielig) op de bank slapen pas dan slaapt hij tot ik eruit moet
Ik heb hem chamodent gegeven ivm evt doorkomende tandjes en ik heb zijn hoofdeind wat omhoog gelegd en ik heb hem kindival tegen slapeloosheid en onrustig slapen gegeven maar niets helpt wie heeft er nu nog tips want begin echt moedeloos te worden
Overdag slaapt hij wel goed maar ja hij heeft dat wel nodig door al die nachten in de ochtend en middag slaapt hij gemiddeld twee uurtjes
help help

groetjes claudia

Waar slaapt jouw zoontje? Slaapt hij alleen op een kamertjes? Misschien vindt hij het dan veiliger om bij jullie op de kamer te slapen. Probeer eens of het beter gaat als je hem in zijn ledikantje of in een campingbedje bij jullie op de kamer laat slapen. Als dat werkt, is het makkelijk opgelost zonder dat je partner op de bank hoeft te slapen

Groetjes,
Helena

Wij hebben een tijdje hetzelfde probleem gehad. Mijn zoontje (toen 13 maanden) huilde hysterisch. Laten huilen vond ik geen optie omdat hij alleen maar meer overstuur raakte en het makkelijk een uur volhield. Op advies van een vriendin die hetzelfde had meegemaakt zijn wij naast zijn bedje gaan zitten. Dus niet bij ons in bed halen. Als het 's nachts was lagen we een matras naast zijn ledikant en sliepen we naast hem. Dodelijk vermoeiend, maar na 3 weken (leken wel 3 maanden) was het over. Wij hadden wel afgesproken dat we het om de beurt zouden doen, dus de ene nacht ik en de andere nacht m'n man, zodat je om de nacht nog een beetje kan slapen.

Veel succes!

Laten huilen kan soms wel een optie zijn. Bij ons zoontje hielp dat. Hij deed het er gewoon om namelijk, twee maanden geleden,dat was heel duidelijk. Na twee nachten een woedende peuter (na één keer wezen kijken) gehoord te hebben die echt brulde, maar dan niet van dat zielige maar van dat woedende gebrul ging het over. De derde nacht was het héél kort en de vierde nacht werd hij wel wakker maar ging niet huilen.
Hij is nu anderhalf en soms geeft hij nog wel eens een kick, maar dat duurt niet langer dan een halve minuut, dan is het stil.
Toen hij kleiner was renden wij ook niet bij de eerste de best brul of kick naar boven. Ja, als hij ziek werd of was wel.

Terug
Bovenaan