niet doorslapen

Hallo allemaal,

Wij zitten een beetje met onze handen in het haar. Ons zoontje is 6 maanden en krijgt 4 flesvoedingen, groente en fruit. Zijn laatste fles is om 23.00. 200 frisolac met 3 scheppen nutrix. Het probleem is dat hij hierop niet doorslaapt. Hij wordt rond half 5 wakker en gaat er dan een feestje van maken. Honger is het niet, want als we hem na een uur uiteindelijk toch een fles geven laat hij ruim 50 cc staan. Hebben jullie een oplossing of suggestie voor ons??
Zijn dagschema: ip 7.00 fles 10.00 fruit 13.30 fles 17.00 groente 18.30 fles 23.00 fles met nutrix. tussendoor wat water, thee og diksap.

Alvast bedankt voor het meedenken!
Groetjes mama van Quinten
 
huilt ie ook? Als ie dat niet doet zou ik hem gewoon laten liggen in zijn bedje tot 7 uur of hem een speentje geven als je hem eruit haalt went hij eraan om om half 5 wakker te worden en er uit gehaald te worden! Als ie weet dat toch niemand komt pas om 7 uur went ie er wel aan..
 
Hoi,

mijn dochtertje (ook 6 mnd) dacht drie dagen geleden ook: laat ik eens lekker wakker worden om half 5 en dan gaan liggen kraaien. Wij hebben haar genegeerd. Toen ze uiteindelijk ging huilen heb ik haar even getroost (in bed, zonder haar eruit te halen) en ben weer gaan slapen. Daarna hebben we haar laten huilen. De nacht daarna deed ze exact hetzelfde en we hebben haar weer laten huilen. Gisteren sliep ze weer door.
Het is wel lastig hoor. Ik schrijf het hier wel makkelijk op, maar ik vind het vreselijk om haar te laten huilen. Wij hebben echter een dame met behoorlijk veel pit en als ik het niet doe heb ik voor tijdens en na het slapen drama's. Bedenk wel dat als je hem laat huilen, dat je hem niet meer uit bed mag halen. Anders leert hij alleen maar dat als hij een kwartier of half uur huilt, dat hij er dan wel uit mag.

succes!

Desiree
 
mijn zoon is ook bijna 6maand en hij doet dat ook af en toe,geluiden maken

van mamma en pappa hoor ns ik ben wakker, we hebben een babyfoon voor de fun.

maar zie het van een leuke kant wat een leuke geluiden maak de baby he
laat haar genieten in haar eigen bedje en jullie geniet van haar
verder. en ik laat ook mij zoon

rustig tot 715 liggen zet ik de fles in de warmer en voor ons alvast
koffie om wakker te worden tja je moet er aan wennen iedere keer he.

ik geniet in iedergeval van de geluiden want voor je het weet praten ze.



 
Terug
Bovenaan