niet doorslapen

A

Anoniem

Guest
hallo dames
anouk komt sinds een paar weken s,nachts weer voor een voeding,zijn er meer van jullie die er s,nachts uitmoeten?nu las ik dat een kindje van bijna 5 maanden eigenlijk geen behoefte hoeft te hebben om te drinken s,nachts.wat is jullie ervaring??laatste fles is om half 10,
gr petra

Is het een idee om Nutrix door de laatste fles te doen of doe je dat toevallig al? Mss heeft ze een groeispurt en moet ze overdag iets mee eten? Ik roep ook maar wat hoor!

gr.  ing

Hoi. Ik moet er ook nog steeds uit hoor, en mijn zoontje is bijna 4,5 maand. Hij gaat rond 8 uur naar bed, en komt de ene keer rond 1 uur en rond 5 uur, maar ook weleens alleen rond 4 uur.. Maar ik moet er dus altijd minimaal 1 x uit...
Mijn oudste sliep met de 6 weken al door (en dan ook echt tot 8 uur 's ochtends), maar ja ieder kind is nu eenmaal anders. En met de oudste gaf ik al vrij snel flesvoeding, en nu geeft ik nog steeds bv.. Dat scheelt ook!
Gr. Anne-Marie

luuk is 6 1/2 maand, en ik kan er nog steeds uit. hij krijgt om 19.00 uur een fles, om 23.00 uur en om 3.00 uur is het weer feest. overdag meer aanbieden helpt niet, want hij drinkt het gewoon niet op. Hij eet een volledig potje fruit en groente op en ook een liga koek. Maar op de é';en of ander manier heeft hij 's nachts honger. Op het CB maakten ze zich al bijna zorgen, want hij moest nu toch wel doorslapen, en van al die flessen kan hij wel eens te dik worden...  laatst zei iemand tegen mij: laat hem maar een nacht brullen, dan slaapt hij zo door....vond ik een stomme opmerking, want dan worden mijn man en mijn andere zoontje ook wakker, en ik zit echt niet te wachten op een heel circus 's nachts. in 10 minuten heb ik de fles gemaakt en gegeven, dus ach, dat houd ik denk ik nog wel even vol...

Hallo Dames,

Wat heerlijk te lezen dat ik niet de enige ben......mijn zoontje is nu ruim 4 maanden. De 2e tot de 3e maand heeft 'ie heerlijk geslapen en sinds de dag dat ik ben gaan werken en hij 2 dagen naar de creche gaat is het over.
Het wisselt elke nacht. Het kan half 1 zijn, 2 uur 3 uur en vorige week had hij een paar keer half 6. Vanacht was het 3 uur en 6 uur....
We hebben allerlei voedingen geprobeert en nu krijgt hij bij de laatste voeding (tussen 22.00 en 23.00) nutrix erbij.
Soms lijken het nog steeds krampjes, maar dat zou toch ook een keer over moeten gaan...Het heeft me zelfs zo erg aan het twijfelen gemaakt dat ik met de borstvoeding gestopt ben omdat ik dacht dat ik niet meer genoeg voeding had. Helaas slaapt hij met flesvoeding ook niet door.....
Jullie succes en de gouden tip hoor ik graag een keer
Groetjes Kaly

Terug
Bovenaan