niet draaien

hoi allemaal,

ik heb even een vraagje , mijn zoontje is nu 7mnd en draait zich nog niet op de zij ,laat staan omrollen.
hij heeft dit wel gedaan,op de zij rollen, maar doet het nu niet meer.
hij krijgt nu fysio en die vertelde mij dat hij dat toch al wel moest doen.
moet ik mij hier nu zorgen over maken of heb ik gewoon een ''lui'' kind.

groetjes
 
Mijn zoontje ging zich ook pas met 7 maanden draaien hoor. En dat hij eerst wel op zijn zij rolden en nu niet meer kan best. Soms als ze nieuwe dingen meemaken of iets nieuws leren laten ze een al geleerde vaardigheid opeens weer links liggen. Als jouw zoontje al wel op zijn zij kon draaien is het gewoon een kwestie van tijd. Volgens de fysiotherapeut van mijn zoontje hoefde ik me daar geeen zorgen over te maken. Als het goed is heeft de fysiotherapeut je ook oefeningen laten zien waarmee je het rollen kunt stimuleren bij je zoontje. Dat werkt echt erg goed. Enne maak je niet teveel zorgen, het ene kind is sneller dan het andere en sommigen zijn inderdaad lui.
 
Mijn zoontje draaide ook pas met 6,5 maand. Is toch helemaal niet laat? Volgens mij hoef je je geen zorgen te maken, want misschien zijn er kinderen die sneller draaien, maar wie weet kan jouw kind wel weer sneller lopen!! Zegt allemaal erg weinig volgens mij.
 
toen mijn dochter eenmaal kon draaien heeft ze het een paar weken gedaan en toen heeft ze besloten dat ze haar kunstje wel genoeg heeft laten zien. vanaf toen deed ze het alleen nog als het echt niet anders kon. Gewoon een beetje 'lui'. maak je niet te druk.
 
Terug
Bovenaan