niet durven testen...

A

Anoniem

Guest
hallo,

kennen jullie dat? dat je geen test meer durft te doen? ben nu overtijd (voor de zoveelste keer) en allerlei verschijnselen (net als eerdere keren) en durf gewoon niet meer te testen, ben zo bang dat het weer negatief zal zijn..... dat ik weer teleurgesteld word terwijl we zo graag willen en al een tijd bezig zijn...

sorry, moest ik even delen...
pukje

Hi,

Hoe lang ben je nu overtijd?
Kan me voorstellen dat je teleurgesteld wordt, maar als je je beetje zenuwachtig daarvoor maakt, kan je ongi ook wegblijven...!

En je hoeft geen sorry te zeggen hoor!!

Liefs

hoi,

Ik snap het helemaal...
Maar hoelang ben je idd overtijd?
En hoelang zijn jullie al bezig als ik vragen mag??
Een teleurstelling is natuurlijk nooit leuk, maar houd goede moed, het hoeft maar 1 keer raak te zijn ;)

liefs,

bedankt! weet dat het door de zenuwen ook langer kan duren, maar toch... we zijn nu ruim een half jaar bezig en het lijkt wel of iedereen zomaar zwanger word (vriendinnen/collega's) behalve ik... maar goed, het hoeft idd maar een keer raak te zijn...

en heb nog niet getest... ben nu anderhalve week over tijd, dus misschien doe ik morgen een poging.....

Balen!

Je weet toch nooit hoe het allemaal gaat. Wij zijn al ruim anderhalf jaar bezig en (tot nu toe zonder enige reden) nog niet zwanger. Elke maand voldoende klussen, ovulatietesten gebruiken zodat we weten wanneer de eisprong is en dan maar hopen op een uitblijvende ongi.

Ben je elke keer dezelfde hoeveelheid dagen overtijd? Het kan natuurlijk ook zijn dat je cyclus wat verschuift. Ik ben zelf ook van 22 naar 25 dagen gegaan.

Een tip is het gebruiken van ovulatietesten. Buiten het feit dat je dan weet wanneer je eisprong is, kun je vanaf dat moment 14 dagen verder tellen. Dan is je NOD. Tenminste, voor de meeste mensen gaat dit op... Elk lichaam blijft anders...

Heel veel sterkte en ik hoop dat je iets aan mijn tips hebt!

Liefs Daisy

hoi
kan me wel een beetje voorstellen dat je niet weer teleurgesteld wilt worden.
ik zou zeggen probeer eerst lekker van de sint te genieten (als je het gaat vieren) en dan testen
of morgen hihi zou wel een mooi sintcadeau zijn of niet???
veel vruchtbaarheid gewenst hihi
groetjes las

Terug
Bovenaan