niet dus....

A

Anoniem

Guest
hey,

Niet dus...
dacht het echt deze maand!!!
had echt alles symptomen

Geef het op , ga me proberen er niet meer zo op te focussen....proberen...

Nu eerst ff de duiveltjes uitzitten
Zet mij maar weer op de lijst 05-10-04.

Draag mijn maansteentje bij me deze maand, niet teveel op het forum komen en laat wel aan het eind van de volgende maand weer wat van me horen.

Ben wel benieuwd Bieb of je al je NOD hebt.

Groetjes

ikkuh80

Hoi Ikkuh80,

Balen zeg!
Je kan je dus een hoop in je hoofd halen.

Weet je dat je je maansteen het beste op je buik kan dragen (wel eerst reinigen door in stromend water te leggen/hangen en hierna in de zon laten drogen). Ik hang hem aan het bovenste randje van m'n onderbroek aan een speldje.
Een vriendin weet veel van stenen en dit is de juiste manier van dragen van een maansteen.
Het ligt aan de steen hoe je hem moet dragen.
O ja, en elke avond weer reinigen! Anders is binnen de kortste keren alle energie eruit.

Groetjes en succes de volgende ronde.

Hi Ikkuh80,

Lief dat je aan me denkt!

Balen voor je joh! Het is zo moeilijk om jezelf niet gek te maken met letten op symptomen. Ik had het ook. Dacht 2 weken geleden zeker te weten dat het raak was.

Heel eigenwijs veel te vroeg getest en inmiddels al 3 testen weggegooid. (de laatste afgelopen zaterdag) Mijn ongi is nog niet op komen dagen. En omdat het de eerste keer is na de pil weet ik eigenlijk ook niet wat voor pijntjes ik kan verwachten. Tijdens de pil had ik nl. nergens last van dus misschien (hopelijk) blijft dat zo.

Afwachten dus maar weer.
Heb wel wat last van m'n onderrug dus misschien is dat toch een teken dat het er aan komt.

Voorlopig test ik ff niet meer. Ben er bijna zeker van dat ik niet zwanger ben dus dat vind ik zonde van de testen.

Ik kijk het gewoon nog ff aan.

Succes joh deze maand en laat af en toe ff wat van je horen!

Liefs Bieb.

Terug
Bovenaan