niet echt last van kwaaltjes...

Hallo allemaal,

Mijn vraagje is: zijn hier meer meiden die in het begin rommelende darmen enz hadden? bij mij is dit namelijk niet zo erg meer. Wel zo af en toe in de ochtend een klein beetje dat misselijke gevoel. en aan het eind van de middag begin ik te gapen! ook het vaker naar de wc gaan is iets monder geworden... maar dit zal per dag wel verchillen denk ik!?

Ik zit nu in week 5. ( dus de 6e week van mijn zwangerschap). Weten jullie wanneer je dan voor het eerst het hartje kunt zien kloppen? Moet volgende week naar de vk. En krijg eerder dan normaal een echo. Omdat mijn vorige zwangerschap uitgelopen is op een mk. Ben zo benieuwd of alles nu wel goed is? SPANNEND...

Heb gister mijn baas verteld dat ik zwanger ben. Dit omdat ik erg misselijk kan zijn sochtends. En dan kan hij rekening houden met de normale werkzaamheden.... Niet te zwaar tillen enz! Wil alles voorkomen natuurlijk na wat ik mee heb gemaakt.

xx dromertje
 
hoi,
ik heb met 7 weken ook een echo gehad.
er was niet alleen een vruchtzakje te zien.
Maar ook een hartslag te zien én te horen.
Dus hopelijk zal dat bij jou ook zo zijn.
succes!
 
Afgelopen maandag heb ik een echo gehad en was ik 7 weken.
Het was wel een inwendige echo.
Er was duidelijk een kloppend hartje tezien dus wens je een hele mooi en fijne echo toe!

 
Bedankt voor jullie reacties....
fijn om te horen dat jullie een goede echo hebben gehad. Maar hebben jullie ook last van kwaaltjes of gehad? Daar wordt ik dus een beetje onzeker door. Omdat ik last van mijn borsten kreeg toen ik nog niet wist dat ik zwanger was. En ik moest veel naar de wc. Toen ik er eenmaal achter kwam dat ik zwanger was, toen begon mijn buik te borrelen en te doen. Maar het vaker plassen is nu niet zo erg meer. Maar heb nog wel giga last van mijn borsten en gaap de hele dag door, terwijl ik niet ontzettend moe ben. En mijn buik is nu wat opgezet, dit begint meestal eind van de dag.
maar goed ik hou jullie op de hoogte!! hoop zo dat alles goed is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dan pas kan ik er echt van genieten...

xx
 
Terug
Bovenaan