Niet echt misselijk, maar vreselijk opgeblazen

Hey, zijn er meer die zooo vreselijk opgeblazen zijn elke keer nadat ze wat eten? Ik kan wel goed naar de wc en van misselijkheid heb ik ook niet veel last, alleen na het eten soms een beetje maar is volgens mij meer omdat ik zo opgeblazen ben. Soms lijk ik al 6 mnd zwanger ipv ruim 9 weken! ?Mn buik zit me nu al vaak in de weg en veel boeren enzo...probeer ook niet teveel in 1x te eten maar dat lijkt ook niet te helpen ?
 
Heyhoi! Ik ben nog maar 5 weken zwanger en ik heb hier ook enorme last van , waardoor het geheimhouden van de zwangerschap nu al moeilijk word ? ik heb soms wel wat misselijkheid maar het ergste is het opblazen van mijn buik na een maaltyd ? soms zo erg ik moeite heb mijn broek dicht te knopen ?
 
Hi!
Klinkt heel herkenbaar! Zelf net 5 weken zwanger, en al vanaf het begin last van een opgeblazen gevoel. Echt misselijk ben ik niet, al gaat mijn maag wel snel draaien van vet of te zoet eten.Gelukkig weten mijn ouders en collega’s al van mijn zwangerschap, dus ik hoef het niet voor vele te verbergen!
 
Hoi hoi!

Heel herkenbaar hoor. Vooral in het begin, 6/7wk, veel last van gehad. Alles verplaatst naar boven, dus je darmen en maag snappen er geen reet van. Is bij mij vanzelf minder geworden!
 
Blij dat dit vaak voorkomt voel ik me toch niet zo raar hihi, hier probeer ik het tot een week of 10 toch nog geheim te houden op het werk. Dus nog eventjes op de tanden bijten ?
 
Ttcxx

Ik snap dat je het geheim gaat houden tot 10 weken. Zelf ben ik alleenstaand, dus moest via IUI zwanger worden. Mij collega's wisten dat ik hiermee bezig was en ook waarom ik dus ineens niet kon werken op een vrijdag! Haha.. dus ze wisten precies wanneer ik een zwangerschapstest moest doen.. het voordeel is dat ze allemaal heel erg met mij meeleven en ik op mijn werk niks hoef te verbergen!
 
Elliek : dat klinkt super mijn collegas waren wel op de hoogte van mijn pcos, ik vertrek net voor mijn 10 weken naar familie in een ander land dus ik denk het dan te zeggen na mijn 2 de echo ?
 
Terug
Bovenaan