<p>Hoi hoi,</p><p>Gister had ik een afspraak bij de bedrijfarts omdat ik al langere tijd rondloop met bekkenklachten en lage rugpijn. Ook heb ik de laatste maanden ontzettend veel last van stress (financieel, rugpijn, hormonen, traumatisch verleden en geen tijd om dit te verwerken). Ik heb tijdens mijn twee vorige zwangerschappen een postnatale depressie gehad. Ik ben 13 weken zwanger van de derde. Ik werd na 4 maanden zwanger van nmr 3. Het liefst stop ik met werken maar financieel gaan we dat op dit moment niet redden. Ik krijg nu een zwangerschaps uitkering van Uwv. Maar terug naar de afspraak bij de bedrijfarts. De arts prikte vluchtig in mn onderrug en rekte mijn benen uit en kwam tot de conclusie dat er niks aan de hand is met mij. Ook kreeg ik het advies om maar naar een pyscholoog te gaan maar verder zou ik gewoon weer kunnen werken. Bekkenklachten kun je niet waarnemen net als hoofdpijn dus hij zier geen reden om mij medisch af tekeuren. Mijn vraag is dan ook of er nog iemand is die ervaring heeft met bekkenklachten en hoe kan ik dit het beste aanpakken? Door een schuld bij de zorgverzekering (ben ik aan het af betalen) ben ik basisverzekerd dus fysio is voor mij nu onbetaalbaar! </p>