niet eerlijk

A

Anoniem

Guest
Dag allemaal,er moet me ven iets van het hart.het leven kan soms echt niet eerlijk zijn!!!me vriend zijn broer zijn vriendin,is zwanger ik ben 7 maanden bezig,en nog niet zwanger,en zij is 6 weken geleden gestopt en meteen zwanger,ik vindt het echt niet eerlijk verdeeld de een hoeft maar te kijken en is zwanger en de andere doet er hel lang over

Hallo anoniem! ( durf je niet je naam te geven!!!)
Ik vind dit nie zo leuk van jou dat je dit zegt. Alsof wij er wat aan kunnen doen dat we meteen zwanger worden.
Hebben wij niet voor het kiezen hoor !!dus als je er slecht door voelt hou zulke opmerkingen dan maar voor jezelf!
Want door zulke opmerkingen gaan wij ons schuldig voelen en waarvoor????
Dus aub hou dit voor jezelf!!!!
doei

Hoi anoniem,

Ik ben voor de tweede keer in één keer zwanger en ook ik zou me bijna schuldig gaan voelen als ik je mailtje zo lees. Ik besef heel goed dat ik heel veel geluk heb en begrijp dat het ontzettend vervelend is als zwanger worden langer duurt, maar toch, that's life. Wij (of misschien de vriendin van de broer van je vriend ook) hebben misschien weer andere dingen in het leven die ons tegenzitten. Daar kun je niet over oordelen. Het klinkt een beetje alsof je het een ander niet gunt zwanger te worden omdat je het zelf nog niet bent. Sorry, maar dat vind ik een beetje kinderachtige reactie. Verder wil ik nog even laten weten dat ik mee doe aan Moeders voor Moeders om op deze manier toch iets te doen voor degenen bij wie het zwanger worden moeilijk gaat of langer duurt. Dat geeft me een goed gevoel, maar als iedereen zo zou reageren zoals jij, dan zou ik dat de volgende keer niet meer doen. Ik ben niet boos hoor, maar je moet misschien toch een klein beetje oppassen met sommige dingen die je zegt. Ik wens je heel veel succes met zwanger worden en ik hoop voor je dat het snel lukt.

Groetjes,
Jacqueline

vind dat ook raar om te zeggen......ik was ook gelijk zwanger en daar erg blij mee....tuurlijk is het rot als je er lang over doet,maar om nou zo te reageren.....wie weet duurt de 2e wel heel lang???Zoiets maakt inderdaad dat ik me schuldig voel en das nergens voor nodig,de een heeft gewoon meer geluk dan de ander....

Ik heb in mijn leven weinig geluk gekend en toevallig met zwanger worden NA EEN MISKRAAM....was het weer gelijk raak.Maar daar word niet aan gedacht natuurlijk.....

Terug
Bovenaan