niet eerlijk

A

Anoniem

Guest
Bij voorbaat sorry!!!!
Ik heb het eventjes gehad.

Steeds weer lees ik verhalen van mensen die lekker zwanger zijn, en die bepaalde dingen voelen van te voren.
Nou je raad het al, 1, 5 week van tevoren voel ik precies hetzelfde, maar niks.
En echt, ik ben geen watje, of zeurkous die ieder klein dingetje aan haar lijf heel serieus neemt.
Maar: WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Het is niet eerlijk.
Dat ik niet zwanger ben, Ok. Echt niet erg. Ronde 7, geen probleem.
Maar zit me niet zo voor de gek te houden!

Ik ben van plan deze maand niet meer zo veel hier aanwezig te zijn. Ik laat alles eens even zijn beloop. Ik wordt er toch geen wijs meer uit.

Jullie allemaal heel veel succes,
Ik wens jullie van harte een gezellige klusmaand, met een goed einde.
Bedankt voor het lezen van dit verhaal.

Liefs,
Brinn

idd dat had ik ook,ik dacht nou nou moet ik het wel zijn maar niet dus...
nou brinn ons tijd komt ook nog wel hoor.
groetjes mirella

Brinn, je verhaal is heel herkenbaar! Ik ben na 6 of 7 rondes ook minder op dit forum geweest. Inmiddels ben ik wel weer terug (nu ronde 13).
Ik had ook het gevoel dat iedereen snel zwanger werd. En ja, bij sommigen is dat ook zo, is het in twee of drie maanden raak. En dat wekt soms best een beetje jaloezie op. Is niet erg, gewoon een beetje jezelf met humor en mildheid benaderen.  Jij bent bijzonder, en jouw tijd komt nog wel, en dan komt er een prachtkindje!! Het is mooi dat je het zo graag wilt. Waren alle kinderen maar zo gewenst denk ik dan bij mezelf!  

Heel veel sterkte.  

Ik vergeet helemaal de lichamelijke kwalen (blond he...) die had ik ook. Gevoelige borsten, krampjes, soms misselijk, rommelende darmen. Bij heel veel anderen betekende dit zwanger, en bij mij dus niet.

Ik voel me dan soms zo stom dat ik helemaal afga op alles wat op dit forum staat...

Nogmaals, veel sterkte, en probeer het een beetje los te laten. Bij mij gaf het wel wat lucht!

hoi hoi
las je verhaal en wou toch even reageren.ik kan me heel erg goed voorstellen dat je het niet eerlijk vindt.ik voelde me gewoon schuldig dat ik zo snel zwanger raakte.
ik vindt het ook niet eerlijk want ik gun dit wonder iedereen de ervoor kiest.
wil je dan ook heel erg veel sterkte wensen en hoop dat je snel zwanger bent.
liefs sil

Hoi Brinn,
Klaag maar even lekker hoor, soms lucht dat op. Irritant hé? Dat die stomme hormonen je zo in de maling kunnen nemen. Ik hoop voor je dat het binnenkort raak is meid, succes!!

Dames,

Heel erg bedankt voor jullie fijne reacties. Ik had het echt even nodig!
Voor de rest blijf ik positief hoor, onze tijd komt echt nog wel.
Maar soms moet je het gewoon even kwijt. Echt bedankt voor jullie reacties.
Gewoon eventjes rust en  relaxen is  voor mij het beste.

Sillypilly, voel je alsjeblieft niet schuldig! Dat is echt het allerlaatste wat ik zou willen. Geniet! Het is heerlijk voor je dat het zo snel lukte, en ik gun je het van harte!

Succes allemaal!!!!!

Brinn

Terug
Bovenaan