NIET EIGEN BEDJE

A

Anoniem

Guest

ey

meneer sem had besloten dat hij niet meer in zijn eigen bedje wou.
na vele slapenloze nachten en aanhoren van gekrijs, nam ik de beslissing hem in bed te nemen.
wel verhoogd op voedingskussen, en kort opgemaakt met eigen dekentje.
dit is nu  al 1 week zo, nu merk ik dat hij alleen nog maar bij me wil zijn, en niet eens meer in wippertje, zoals nu hangt hij in draagzak.
binnenkort zet ik het voedingskussen in zijn eigen bedje, en dan zonder hopen dat het werkt

wie heeft dit ook, of kunnen jullie allemaal je kindje even achterlaten zonder de boel bij elkaar te schreeuwen

xxxxxxx

ons kindje nu 7 weken schreeuwt altijd als ik hem in bed leg. dan stel ik hem gerust en soms w3erkt het en soms niet. maar hij blijft in zn eigen bedje.
als ik jouw was zou ik hem gewoon in zn eigen bedje legje. gaat i ehuilen laat hem dan lekker huilen.
ik ga na 20 minuten bij hem kijken. haal hem uit bed knuffel hem en troost hem en leg uit dat het tijd is om te slapen. dan (als ie bedaart is) leg ik hem weer terug zeg lekker koesen en tot straks en ga weer weg.
als ie dan na een half uur nog huilt ga ik weer naar hem toe en doe hetzelfde.
zolang hij geen honger heeft en geen vieze broek en krampjes heeft moet ie gewoon lekker slapen.

nu heb ik het voordeel dat ons mannetje niet veel huilt. laatst heeft ie ruim een half uur gewoon om zich heen gekeken in zn bedje.

het klinkt heel zielig om hem te laten huilen maar ik denk (ieder zn mening natuurlijk) dat als je hem nu in bed neemt het straks alleen maar moeilijker wordt om hem in zn eigen bedje te laten slapen.

er zijn veel babay's die zichzelf in slaap huilen doet die van ons ook.
probeer het es misschien helpt het. en anders kun je misschien gaan inbakkeren of advies vragen op het cb.

Het klinkt lullig, maar zorg dat het zo snel mogelijk "goed"komt. Dus ff lekker laten krijsen. En je kan jezelf gewoon een limiet stellen. Dus bijv 5 minuten. Maar dan ook echt 5 he, wij deden dat bij thoon ook. En 2 minuten lijken dan ook heel erg lang. Maar zet het wel door als je er eenmaal voor gaat. Zelfs die kleintjes hebben je supersnel door.

Heel veel succes!!!!
En het is echt niet slecht voor je kleine hoor!

Groetjes Bertine

hoi

joey wilde dat eerst ook niet ,toen heb ik hem een paar weken in de kniderwagen reiswieg naast mijn bed gehad,en als die de nachtvoeding had gehad zette ik hem met bak en al in zijn bedje,en zo afgebouwd na de fles van 23.00 in reiswieg naast bed en snachts   in zijn eigen bedje.dit deden we alleen savonds hoor.maar werkte wel goed. gr wendy p.s is toch iets veiliger en je slaapt zelf misschien ook wat beter.

hoi

ik ben van het november forum maar las even mee. zijn zoontje nu 13 weken wilde in het begin ook niet in zijn bed slapen. hij heeft tot 8 weken in de kinderwagen bak gelegen op onze kamer of in de huis kamer. en daarna heb ik het bedje kort opgemaakt en een handoek opgerolt aan de boven kant van zen hoofd neer gelecht en hij sliep daardoor wel lekkerder.

nou doei doei lucy mama van sverre

Ik had al eerder gereageerd..
Je moet er gewoon idd doorheen door de kleine in zijn bed te leggen en m te laten schreeuwen.
Ik heb zelf 20 Minuten als max met het huilen..

Alle adviezen hiervoor heb je echt wat aan, maar het is wel even doorbijten!
En je slaapt zelf denk ik echt beter, want nu blijf je onbewust toch wat meer wakker omdat Sem naast je ligt

Succes!!

Hoihoi,
Wij bakeren Thijmen in, zie nieuwe discussie.
Maar klein Sem ook erg strak toedekken wil misschien ook helpen als je dat wel/niet doet. geeft een gevoel van veiligheid
Groetjes

ik ben het ook met de rest eens
als ie een schone luier heeft en heeft gegeten
en hij heeft niet de hik of darmkrampjes   ja gewoon laten huilen
anders gaat ie straks een loopje met je nemen
en dan ben je nog verder van huis
ik ben persoonlijk van mening dat je baby's kunt verwennen en dat ze ook zeker een loopje met jou kunnen nemen

maar hier misschien nog een paar tips

...als je hem laat brullen boven   zet beneden de babyfoon uit of op stil
zet de tv aan zodat je hem niet hoord huilen   anders ben je toch geneigd sneller te gaan kijken

...leg een knuffel eerst 2 dagen bij jou zodat jouw geur eraan zit
en leg het dan savonds als ie gaat slapen bij hem in bed vlak bij ze gezicht

...of iedere keer als je hem in bed legt zet je een babymuziekje op   of je zet ze hemeltje aan als je die boven ze bed heb hangen

groetjes soraya

Terug
Bovenaan