NIet eten maar KIJKEN!!!

Hallo Allemaal,
Onze dochter van bijna vijf maanden wil eigenlijk geen borst meer omdat mevrouw rechtop wil zitten om lekker rond te kijken. Hoe krijg ik haar weer aan die tiet????

 
hahaha moest wel lachen om je stukje.

Ja leuk he als de wereld zo spannend word.

Ik voed haar nu soms zittend ze wel 8 maanden hoor en ook super eigewijs. En af en toe had ik zo iets van jeetje lig stil en drink maar nee hoor alles was veel boeiender dan die tiet.

Maar echt het gaat weer over wat je kan doen als je dat niet vervelend vind is ff appart gaan zitten. Deed dat alleen met de avond voeding ff geen tv en herrie maar rust dan daarna lekker naar bed.

groetjes joyce
 
Ik geef zelf (door omstandigheden, niet uit vrije wil... medicijnen) niet de borst, helaas... Dus ik spreek niet uit ervaring. Maar ik sprak een tijd terug iemand die hetzelfde probleem had. Ik riep toen, in een jolige bui... "dan plak je er toch plaatjes op"... Nooit gedacht dat ze me serieus zou nemen. Een poosje later sprak ik haar, en je wil het niet geloven (wel doen hoor, zoiets bedenk je niet ;)...) maar ze had het geprobeert en het werkte ook nog. Ik moest er zo om lachen. Ze plakte dus steeds een ander plakplaatje/sticker op haar borst, op ooghoogte en die kleine vond dat geweldig. Hij dronk prima en begon al te kraaien als ze de stickers te voorschijn haalde. Misschien verklaar je me voor gek... maar niet geschoten...!!!

Wel laten weten of het werkt hoor!!!

Succes
 
HAHAHAHAHAH GEWELDIG echt wat een idee zeg.
Jammer dat we die periode gehad hebben maar ik had het zeker geprobeert. Lach me suf zie me al zitten.

Groetjes joyce
 
Lachen zeg, dat moet ik ook eens gaan proberen! ;-) Wat ik ook wel eens gehoord heb, is een ketting met een interessante hanger omdoen zodat ze daarmee kunnen spelen.

Bij mijn jongste werkt op bed voeden meestal het beste. Dat hoeft niet bij elke voeding, maar als ik gewoon met haar zit is ze erg snel afgeleid (vooral door haar zus) en is ze dus met een paar minuten klaar. Als ik met haar ga liggen (meestal voor ze gaat slapen) dan drinkt ze langer en rustiger. Je kan dan het beste de kamer een beetje donker maken.

Groetjes,
Pauline
 
Terug
Bovenaan