Niet eten

Mijn dochtertje van 1,5 wil plotseling sinds een paar dagen niet meer eten, niet meer snoepen etc. Is dit normaal, hoe lang mag zoiets duren en hebben jullie hier ervaring mee. Ze drinkt wel, speelt, is allert en slaapt goed
 
mijn kindje heeft het ook een tijdje gehad
ben toen naar het cb gegaan omdat ik me best zorgn maakte hun zeiden toen dat er niks aan de hand was als je kinje maar normaal beweegt en speelt enzo
wel is het belangrijk dat ze veel vocht naar binnen krijgt
meestal is het na een paar dagen weer over

succes ermee

groetjes
 
hallo,
mijn zoon van nu 3 jaar stopte rond 1,5 jaar ook met warm eten. Nu eet hij al 1,5 jaar geen groente of aardappelen. En geloof me maar: we hebben ALLES geprobeerd maar hij weigert. Verder eet hij wel vlees, brood, fruit en zuivel en volgens de huisarts krijgt hij binnen wat hij nodig heeft, zeker als je het aanvult met Roosvicee (vitamine C).
Vanavond heeft hij na veel strijd 2 happen vlees geprakt met aardappel en appelmoes op, maar naar 3 minuten spuugde hij het uit.
Nou, ik heb geen zin in iedere avond strijd, hij zoekt het maar lekker effe uit. Verder eet hij goed, is energiek en gezond, dus me zorgen maken doe ik al niet meer.

Groeten
Marieke (mama van Gijs, 3 en Inge, 1 jaar)
 
Terug
Bovenaan