Niet fit voelen 32 weken zwanger

<p>Hoi! </p><p>Het is zondag en ik wil dus mijn verloskundige niet lastig vallen.. Ik weet dat ze er voor zijn maar toch, ik dacht misschien herkennen jullie dit. </p><p>Vandaag 32.4 weken zwanger. Gistermiddag voelde ik me ineens niet lekker. Misselijk, duizelig, moe en ik voelde me heel erg slap. Na een paar uur ging het wel weer goed gelukkig. Ik had niet echt iets inspannends gedaan ofzo. Nu vandaag dus hetzelfde. Eerst vanmorgen niks aan de hand en ik was bezig babywas op te vouwen en voelde me weer niet goed. Het is vooral een gevoel van slapheid en licht in mijn hoofd. </p><p>Hebben jullie hier ervaring mee? </p>

Hoi hoi,
ik ben zelf pas 13 weken en heb dat nu dus ook! Heel het weekend niks gedaan omdat ik me echt niet lekker voel en dan niet zozeer misselijk maar erg slap, heel snel moe. Gevoel wat benauwd te zijn.. heb best veel geslapen gisteren maar vandaag toch weer hetzelfde .. snap er niks van maar maak me ook zorgen. 
Vee sterkte! 

Hay ladies, 

ik ben 31+5 weken zwanger en herken jullie gevoel! Het kan zijn dat je bloeddruk te laag is misschien even wat zouts nemen bijvoorbeeld een dropje of boulion en als het toch aan houdt zou ik gewoon de verloskundige bellen het kan nooit kwaad om even advies te vragen bij ze.
hopelijk heb je hier wat aan succes nog! 

Hey Mots , gewoon even je verloskundige bellen hoor. Die dames werken ploegendiensten dus voor haar is het gewoon maandag ;-) 
Voel je de kleine nog goed ? En hoe is je bloeddruk de afgelopen paar keer? Een lage bloeddruk is niet heel verontrustend maar je symptomen kunnen ook passen bij een hoge bloeddruk en dat is wel iets om goed op te letten. Ik zou als ik jou was toch gewoon even bellen en dan zegt de verloskundige wel of het voor haar nut heeft om langs te komen. Tegen mij zeiden ze vorige week: ik kom liever 8 keer op een avond voor niks dan 1 keer niet terwijl het wel nodig blijkt te zijn. 
Beterschap!

Ja ik zou gewoon bellen! Zij kunnen beter inschatten of het nodig is om langs te komen dan wij vanaf een afstand. Ook voor je eigen gemoedsrust kunnen zij er denk ik beter wat over zeggen. Sterkte en hopelijk niks ernstigs! 

Terug
Bovenaan