niet fit

Pffff wat ben ik beroerd zeg!! Slaap sinds vorig weekend nauwelijks meer, ben superverkouden en alles doet me zeer. Daarnaast nog een dikke buik met de 'gewone' kwaaltjes (maagzuur, benauwd, dikke enkels, harde buiken) en reken maar uit. Voel me dus knap ellendig!! Ik vind het vooral sneu voor mijn meisje, die heeft erg weinig aan haar mama zo.

De kleine is ook erg rustig, voelt vast aan dat mama het even zwaar heeft. Afgelopen nacht had ik ook heel erg last van mijn baarmoedermond. Die trok steeds samen of zoiets. Deed echt pijn. Ik hoopte dat het zou beginnen, maar helaas, alles is weer rustig. Nou ja, maar een rustig dagje vandaag. vanmiddag weer op controle, eens kijken of ze wil voelen of er al beweging in zit...

Hopelijk hebben jullie een betere dag dan mij!
Liefs ciomama

Het schiet niet echt op he met ons allemaal !? Volgens mij zijn er echt veel die verkouden en grieperig zijn !

Nou vanacht heb ik dus ook amper geslapen en ontzettend hoesten.. verder doet nu ook alles zeer, enorme hoofdpijn etc.... dus het zet dus wel lekker door :( bah.. helemaal geen zin in !

Nou ja... ik heb mezelf geinstalleerd op de bank met een litertje thee en zelfgemaakte vruchtensap ;)

Hopen dat het allemaal gauw over is !!!!!!

Beterschap !!! En doe rustig aan !

Liefs, Marit

En het gaat maar door he, elke keer weer nieuwe kwaaltjes

Moet je voor de gein naar pagina 1 gaan, daar staan we allemaal nog te juichen van jippie!!!

hihihi daar is nu niet veel meer van over.

Straks pas, als de 1e babys eraan komen, tot die tijd verwacht ik geen Jippie hier te lezen hihihi

sterkte ermee

Hier ook iemand niet helemaal fit. Verkoudheid wilt niet minder worden, ook erg moe. Kan de hele dag wel slapen. De harde buiken maken het er ook niet makkelijker op. Kan eigelijk niks meer.
Nog 1 week en 1 dag en dan hopen dat het strippen gaat werken. anders nog een kleine 2 weken.
Zitten we dan met z'n alle hihi, blij dat we zwanger zijn, maar de laatste lootjes wegen het zwaarst.

Sterkte allemaal

xx yvonne

hey wat voel je dan bij je baarmoeder mond? ik heb soms het gevoel dat het kind dus constant heen en weer gaat met het koppie maaris nog niet ingedaald. dus misschien heb kwel het zelfde

@mama van lot..dat voel ik idd ook. Het koppie is dan net een vijzel en maalt daar lekker rond haha. Dit heb ik al langer, kleine is ook ingedaald.
Afgelopen nacht had ik echt een soort kramp, net alsof de mond een stukje open zou gaan. Straks controle dan ga ik het vragen. Ben benieuwd wat ze zeggen...

Het jippie stadium zijn we idd gepasseerd haha! Toch ben ik nog steeds erg blij dat ik zwanger ben en dat het ons nu voor de 2e keer mag overkomen. Ik ken mensen die het niet lukt, daar denk ik maar aan als ik me helemaal depri voel.

Vanmorgen ben ik toch overstag gegaan en heb een paracetamolletje genomen. Dat heeft wel geholpen!! Straks nog eentje en dan voor het slapengaan en dan hopen dat het morgen weer wat beter is! Morgen met mn dochter naar de oogarts, dus een goede nacht slapen zou fijn zijn!

Liefs ciomama

Ook hier komt er een verkoudheid opzetten bah....mn man ook al ziek thuis..was vandaag zo vreselijk moe dat ik vanmiddag na het verschonen verschonen van ons bed en te hebben gestofzuigd boven van 14 tot 16.30 in bed gelegen heb,heerlijk tukkie gedaan,mn man beneden op de bank,kindjes lief aan het spelen geweest.....echt heerlijk zo een kans heb ik anders niet snel omdat mannetje anders werkt
liefs jootje

Terug
Bovenaan