Pffff wat ben ik beroerd zeg!! Slaap sinds vorig weekend nauwelijks meer, ben superverkouden en alles doet me zeer. Daarnaast nog een dikke buik met de 'gewone' kwaaltjes (maagzuur, benauwd, dikke enkels, harde buiken) en reken maar uit. Voel me dus knap ellendig!! Ik vind het vooral sneu voor mijn meisje, die heeft erg weinig aan haar mama zo.
De kleine is ook erg rustig, voelt vast aan dat mama het even zwaar heeft. Afgelopen nacht had ik ook heel erg last van mijn baarmoedermond. Die trok steeds samen of zoiets. Deed echt pijn. Ik hoopte dat het zou beginnen, maar helaas, alles is weer rustig. Nou ja, maar een rustig dagje vandaag. vanmiddag weer op controle, eens kijken of ze wil voelen of er al beweging in zit...
Hopelijk hebben jullie een betere dag dan mij!
Liefs ciomama
De kleine is ook erg rustig, voelt vast aan dat mama het even zwaar heeft. Afgelopen nacht had ik ook heel erg last van mijn baarmoedermond. Die trok steeds samen of zoiets. Deed echt pijn. Ik hoopte dat het zou beginnen, maar helaas, alles is weer rustig. Nou ja, maar een rustig dagje vandaag. vanmiddag weer op controle, eens kijken of ze wil voelen of er al beweging in zit...
Hopelijk hebben jullie een betere dag dan mij!
Liefs ciomama