Niet gelukkig met over tijd zijn...

Hoi,

Ben op dit forum beland, niet omdat ik zwanger wil worden, maar wel omdat ik 3 dagen over tijd ben.
Eigen schuld ook eigenlijk, ik ben niet aan de pil en mijn vriend en ik dachten wel te kunnen voldoen met 'voor t zingen de kerk uit', maar nu maak ik me toch wel zorgen.
Ik ben niet altijd even regelmatig met mijn cyclus, dus misschien maak ik me ook zorgen om niks.
Maar ik mis mijn krampjes, mijn voortijdse wat donkere afscheiding en mijn opruimwoede.
En vergeleken met jullie loop ik steeds maar naar t toilet in de hoop dat ik iets roods ontdek, maar helaas.
Ik heb t mijn vriend nog niet verteld, mede omdat hij deze week een belangrijke cursus met examen heeft.
Wat als het er morgen nog niet is?
Ooit wil ik wel een klein mannetje of vrouwtje, maar nu komt t niet zo goed uit.
Woon nog niet samen en financieel gaat t bij mij ook niet zo lekker op dit moment.
He verdorie, TRUT, waarom heb je dan ook 'russisch roulette' gespeeld??
Ik ben 29, ben emotioneel en geestelijk volwassen genoeg om een kindje te krijgen/ opvoeden, maar waarom niet volwassen genoeg om GEEN berouw te hebben na de zonde?
 
Hoi Kaatje,

Nee nee dat is inderdaad niet zo slim dametje. Als ik jou was zou ik toch maar een test gaan doen.
Mocht het toch zo zijn dat je zwanger bent, wat ga je dan verder doen????

We horen het nog wel.
Sterkte ermee en ik hoop voor jou dat het dan inderdaad niet 'raak' is en misschien heb je er een lesje van geleerd.

Groetjes, Ank
 
hoi
lijkt wel een beetje mijn verhaal
alleen heb ik al 3 kinderen
woon nu bij mijn ouders in weet niet of ik nu blij moet zijn of niet
erg moeilijk allemaal
als je zwanger bent veel sterkte dan maar
groetjes mutsje{11 weken}
 
Hoi, het is ons ook gebeurt. Wij deden dus ook voor het zingen de kerk uit. Dat werd dus een kleine dame na negen maanden. Wel een shock, maar het is een geweldig kind. Ze wordt binnenkort twaalf. Zou dus eerst maar even een test gaan doen, dan weet je waar je aan toe bent. En als de test positief is moet je natuurlijk beslissingen gaan nemen. Ik wens je veel sterkte en wijsheid toe. Groeten.....
 
Begrijp ik dat je geen berouw hebt na je daad? Vind je het dus niet zo erg? Misschien begrijp ik je niet helemaal, maak het me dan maar duidelijk.
Maar dit leid ik af n.a.v. je laatste zin.
 
Terug
Bovenaan