niet genoeg bv

ik heb een tekort aan borstvoeding smorgens bij de eerste voeding heb ik genoeg maar de 2e voeding word al een probleem en de rest van de dag heb ik als afkolf uit 2 borsten ongeveer 75 cc nou daar heeft mijn zoon van bijna 7 weken echt niet genoeg en hij huilde ook erg veel maar hij kreeg niet genoeg voeding nu geven we hem ook de fles en op het cb zeggen dat ik moet afbouwen maar als ik geen voeding aanmaak kan ik ook niet afbouwen dus hij krijgt nu overdag de fles en de eerste en laatst voeding de borst
en hij slaapt lekker en is super tevreden en dan zijn papa en mama dat natuurlijk ook

groetjes ineke

Jammer dat je borstvoeding is terug gelopen. Of vind je het niet erg?
Fijn iig dat je kleintje nu wel tevreden is en een vol buikje heeft!!!
En ja, afbouwen vd borstvoeding  en opbouwen van het aantal flessen gaat idd lastig om dat rustig aan te doen, als je niet genoeg borstvoeding hebt.
Gewoon doen wat goed voelt!
Succes!

Groetjes, Kar

Het is inderdaad heel jammer als je voeding terug gelopen is, maar als je zou willen zou je door veel aanleggen je voeding weer kunnen opkrikken. Onze Thijs was ook niet meer tevreden met mijn voeding, en was zelfs afgevallen, maar door genoeg te drinken, en 'n paar dagen iedere 2 uur aanleggen, heb ik mijn voeding weer goed op peil. Hij was afgelopen woensdag in 2 weken 360 gram bijgekomen!!! Ook heb ik veel hulp gehad, met de adviezen die ik kreeg op borstvoedingsforum.nl.   Misschien dat je daar eens een kijkje kunt nemen, ze beantwoorden daar ook graag je vragen. Ik wens je heel veel succes met je kleintje.Groetjes Wendy

Terug
Bovenaan