Niet gevoelig meer. Prive vraagje

A

Anoniem

Guest
Om meteen maar even met de deur in huis te vallen: ik ben sinds mijn bevalling bijna niet gevoelig meer bij mijn clitoris
Als we sexen ben ik wel opgewonden maar niet meer gevoelig...
Dus door de vrijving of door het vingeren komt niet of bijna niet klaar.
Kan dit door de bevaling komen of hebben jullie hier ook last van?
En komt dit nog goed? Ik maak me er wel zorgen om namelijk.

Groetjes Rianne, mama van Thijs

Ik heb daar geen last van. ik weet er ook niet 1,2, 3 een oplossing voor. Misschien de dokter, gyn of vk?

groetjes Rosita

hoi!

Ik kan je niet helpen helaas, maar als dat bij mij zou zijn (weet dat nog niet omdat ik nog geen sex heb gehad ) vind ik dat wel een beter.... Ik kom namelijk te snel,  te vaak, te heftig klaar. Maar goed niks lijkt me ook niet leuk!

Ik zou een afspraak maken met ha om doorwijzing te krijgen naar de gyn.

veel suc6! Laat je ons weten wat je er aan kunt doen, ik denk dat er wel meer mensen zijn en die niet zo makkelijk als jij dit zo kunnen vragen....

grt suuz mv joshua 8-2-07

Hoi Hoi,

Ik heb precies hetzelfde probleem als jou.
Ook ik heb daar bijna geen gevoel meer.
Ik durfde het nooit nooit aan iemand te vragen, maar ben blij dat ik niet de enige ben
Na de eerste bevalling ben ik ingeknipt en had ik nergens last van.
De tweede keer ben in ingescheurd en heeft er erg veel spanning op gestaan.
Remco was ruim 8 pond en de vk zei meteen, daarom heb ik de vorige keer geknipt.
Ik was heel strak van onderen, maar nu niet meer
Wat je er verder aan doen kan?
Ik heb geen idee, ik heb er al heel wat traantjes om gelaten dat het zo helemaal niet meer zo leuk is als vroeger

Groetjes Margaretha,

Gelukkig ben ik niet de enige met dit probleem...
Ik kom, al ik dan wel klaar kom veel minder heftig klaar.....
Ik denk alleen niet dat ik hiermee naar de dokter durf!

Groetjes Rianne

Bel anders eens naar de Rutgerstichting... die zijn hiervoor. Of misschien zijn die ook wel via internet te vinden.

Hoi Rianne,

Geef je borstvoeding?
Al eerder op dit forum hebben veel borstvoedingsmama's aangegeven dat in de borstvoedingsperiode alles wat minder is. Minder zin, minder gevoel, duurt allemaal veel langer om klaar te komen of helemaal niet. Het lijkt wel een hormonenkwestie.

Nu ik zelf nog maar half bv geef en half fles normaliseert de boel weer wat merk ik. Ik hoop dat dit je wat geruststelt! Ik vind het wel knap van je dat je zo'n vraag hier durft te stellen!

goddank dat we het forum hebben, ook voor dit soort vragen.

bij mij is het een beetje tegenovergestelde:  de gehele vagina, incl. clitoris, was overgevoelig en zeer pijnlijk na de bevalling. Heel heel langzaam gaat het vooruit, en stoppen met bv heeft ook zeker geholpen.

Ik ben er wel mee naar de ha gegaan en ben blij dat ik het gedaan heb. Ze heeft me gerust gesteld dat het van onderen in ieder geval goed genezen is (geen wild vlees en zo bij de knipjes), ze gaf mij goede tips over seks en vond het helemaal geen gek verhaal van mij. Ze zei dat het heel veel voorkomt dat vrouwen na de bevalling moeite hebben om hun seksleven weer op te pakken, om verschillende redenen.

Ik wil je best meer vertellen over wat de ha tegen me zei. Maar jouw klacht is toch net weer even anders en misschien heb je dan toch meer aan een gesprek met een professional. Gewoon doen, zoek er een uit waar het mee klikt en niet bang zijn.

sterkte!
Janneke

Terug
Bovenaan