niet goed gegroeid en voorkeurshouding

Ach ja jullie kunnen het al lezen he...

Vanmiddag met Jesslyn even wezen wegen op het weegspreekuur. Deze keer was dat niet zo leuk

Ons meisje is 160gram aangekomen in 2 weken tijd Best een beetje te weinig dus (tussen de 100 en 150 per week is goed)
Nu voeden als ze komt (tja dat deed ik al) en als ze snel stopt de andere kant aanbieden en dan weer terugwisselen....dus mag je nu rustig ipv 10 minuten 1 kant 3 minuten om 3 minuten en dan weer terug...tot je totaal aan 1 kant 10 minuten hebt...ppfffff

en daarbij heeft Jesslyn ook echt een voorkeurshouding in haar nekje zitten.
Oefeningen meegekregen, beter gezegd opletten met vasthouden, boertjes laten, aankleden en in bed/box liggen dat ze meer op haar niet lekkere kant ligt maar niet op haar zij want dan draait ze niet ver genoeg met haar nekje.
Als dit niet voldoende werkt volgende week fisio....

nee niet leuk...ik wil mijn roze wolk terug en wel NU!!!!!!!!

Je had bij Mamabo op die roze wolk moeten gaan zitten met je gordels om :)

Wat een domper. Wel goed dat ze het mee in de gaten houden en zoals ik het nu lees is er voor beide nog een oplossing al kost het wat meer energie. Misschien is het volgende week weer helemaal anders... niet te zwaar aan tillen (zei ze wel erg makkelijk)

Balen zeg !!! aan een voorkeurshouding kun je helaas zelf weinig doen, behalve wat ze je meegeven. Aan de andere kant is het natuurlijk wel goed dat ze erop letten, voorkomt een scheef koppie.
Balen dat ze niet veel aangekomen is. Het gaat wel vaker in een golvende lijn na de eerste weken heb ik ervaren bij de eerste 2.
Wat ik bij Daaf meekreeg is: eerst een beetje melk afkolven zodat hij de wat vettere melk drinkt en niet de voormelk. Moet zeggen dat ik dit best intensief vond maar wel het idee had dat het werkte. Is iets wat je misschien ook eens mee kunt nemen als je weer terug gaat.
Hoop dat je snel weer op die roze wolk kunt klimmen, sterkte deze week!

liefs Natasja

Wat vervelend zeg! Ik begrijp dat je er van baalt.. Ik heb met mijn kleine meid gehad dat ze 300 gram was afgevallen in 1,5 weken.. Ik bleek te weinig bv toen te weinig bv te hebben en heb haar dus bij moeten voeden. Nu is ze flink gegroeid. Dus bijvoeden zou ook een optie kunnen zijn. (Ik doe zelf 30 cc erbij..) Ik hoop dat je weer kan genieten.

Dat is idd balen. Hopen dat ze nu goed aan komt en dat de oefeningen helpen voor de voorkeurshouding, dan hoef je mss niet na de fysio.
Hopen dat je gauw weer terug bent op de roze wolk

Succes ermee

aah klote zeg!! Wat betreft de voorkeurshouding zou ik inderdaad (proberen) niet te zwaar aan te tillen.. Mijn schoonzusje had het ook met haar zoontje en zij moest hem ook in de nacht ieder uur draaien!

Nou dat heeft ze dus niet gedaan ! ze wou dat arme kind niet elk uur wakker maken! de rest wel gedaan... 1 of 2 weken later weer terug naar cb. ooooh zeiden ze ik kan echt zien dat je het goed elk uur hebt gedaan! dus dat loopt wel los :)

Wie weet is het 2 weken verder wel weer helemaal anders! Maar toch! snap ik dat het flink balen is... zeker als je daardoor van je roze wolk afvalt.
Probeer er maar weer snel op te klimmen en een hele dikke kus!

idd ze kunnen het wel soms heel makkelijk zeggen bij de CB.. en soms knik ik ook weleens ja maar doe het lekker niet.... kom nou... snap best dat ze het beste met je hebben maar moet soms ook gewoon logisch nadenken!

hopelijk kom je weer snel op je roze wolkie meid!

xxxjes

Terug
Bovenaan