niet goed in orde

Mijn kleine meisje is niet zo lekker. Ze heeft vandaag al 4 poepluiers gehad, waarvan 3 redelijk dun. Bij de laatste (bij mij thuis) zat ook wat slijm. De middelste 2 heeft ze bij de gastouder gehad en ze zat helemaal onder. Ze heeft ook een klein beetje verhoging. Net viel ze bijna in mijn armen in slaap.
Ik heb de diëtiste gebeld of het een reactie kan zijn op de rijstebloem waar we nu bijna een week mee bezig zijn, maar dit is onwaarschijnlijk. Zij zei dat ik het CB moest bellen en zij denken dat het een virusje is.
Ik heb zo met haar te doen. Hebben jullie tips hoe ik haar hiermee kan helpen, behalve heel veel liefde geven. Ze heeft wel ook lekker liggen lachen op het speelkleed en bij mij op bed, terwijl ik de was aan het opvouwen was. Dus ze is niet helemaal naar, maar ze is ook niet helemaal zichzelf.

Liefs,

Hey,

Kunnen het tandjes zijn? Daar zijn ze ook vaak wat ziek van, dunne luiers en verhoging, hier wel tenminste. Een paar dagen nadat de kleine meid dit had, kwam er een tandje.
Sterkte, het is niet leuk je kleintje zo te zien.

Hoi.
Mijn nooya heeft de laatste dagen ook wel 5 luiers op een dag en ook erg dun en slijmerig...
ze is ook een beetje zeurderig en verkouden.
Heeft denk ik inderdaad met ff verlaagde weerstand te maken. net als wij ook weleens hebben.
Groetjes,
M

Terug
Bovenaan