niet goed...

Hallo meiden,

Sinds gisteravond verlies ik wat bloed... het is niet veel, maar het is echt niet goed.
Ben bang dat de zwangerschap dus in een vroeg stadium al fout is gelopen. Ik had namelijk wel een positieve test vorige week...
Ik heb bij mijn vorige zwangerschappen ook in het begin wel wat bloed verloren, maar dit is anders. Pfff... en ik was zo blij!

Ik zal jullie op de hoogte houden, want als het echt foute boel is zal een nieuwe test volgende week wel negatief zijn.

Groetjes van een teleurgestelde Mick

Hoi Mick

Jeetje meid wat erg zeg. Nou hoop niet dat het bloeden gaat doorzetten. Misschien is het toch een innestelingsbloeding. Heb je ook krampen.
Hoop snel weer wat van je te horen. Sterkte meid.

Liefs Sharine

Hoi Mick,

Wat rot voor jullie. Ik hoop van harte dat het bloedverlies niet doorzet, en dat het loos alarm blijkt.

Veel sterkte de komende dagen!

Groetjes,
Leeuwtje

Hoi Mick.

Hoe is het met je?
Ik had gisteren willen reageren maar kwam niet op het forum.
Weet je al iets meer?
Ik hoop dat het vals alarm is!!
Heel veel succes en ik duim voor je!!

Groetjes Mikkie.

Dank jullie wel voor jullie interesse, maar ik ga jullie verlaten van het augustus 2008 forum. Het bloeden is doorgezet en ik ben dus absoluut niet meer zwanger. Het is gek als je net 4 dagen daarvoor een positieve test hebt gedaan... dan is het ineens over.
Ik ben alleen wel 'blij' dat het in zo vroeg stadium is foutgegaan i.p.v. over een tijdje. Hoe langer de zwangerschap, hoe meer je je er op insteld dat er weer een kleintje komt.

Ik hoop heeeel snel weer een positieve test te hebben en dat het dan maar wel goed mag blijven gaan!

Succes allemaal tijdens jullie zwangerschap en de bevalling, dat jullie maar allemaal gezonde kindjes mogen krijgen in augustus!

Groetjes, Mick

Terug
Bovenaan