Niet goed

Ladies,

Ik ga er vanuit dat jullie me binnenkort van de lijst kunnen halen.

Gisterenavond is MvM langs geweest en de test sloeg niet uit zei zij. Wij zagen wel een heel dun streepje. Zegt dat mens enorm lomp: ik weet niet wat hier aan de hand is, maar jij bent echt niet zwanger hoor. Mijn testen erbij gehaald en die waren megapositief. Zelf nog 2 testen gehaald bij de avondapotheek en die slaan ook nog maar heel licht uit. Heb de vk al gebeld en die belt straks terug.
Heb nog geen krampen, af en toe een licht steekje. Net als gisterenochtend heel klein beetje oud bloedverlies, maar that's it. Dit voelt totaal niet goed, dus ik ga er al vanuit dat de miskraam niet lang meer op zich laat wachten.
Borsten doen niet pijn meer en heb ook niet meer zo'n opgeblazen gevoel in m'n buik (al had ik beide toch al niet dagelijks).

Nichtje zei al dat de MvM test bij haar net zo licht was als bij mij en dat zij ook wat bloed verloor. Ze is nu wel mama van een hele mooie zoon. Misschien is er nog een kans, maar weet eigenlijk zeker dat m'n intuitie goed zit.

Wens de rest iig nog een hele mooie zwangerschap.

Liefs,
Ester

Lieve Ester,
Ik wens je heel veel sterkte toe! En ik hoop natuurlijk voor je dat je een echo krijgt van de vk. waarna deze toch positief nieuws voor je heeft. Ik duim met je mee!
dit maakt me wel wat nerveus trouwens... MvM komt zo ook bij mij langs... pff... we zullen zien...

hoi ester,'

'wat is dit balen zeg.
ik hoop voor je dat het toch nog positief voor je uitpakt, maar ja dat is even afwachten natuurlijk. heeft de vk je inmiddels al gebeld? en wat zei zij?

VK heeft gebeld en is het met me eens dat m'n gevoel klopt. Bloeden zet nu door en heb ook krampen. Dinsdag echo maken om te kijken of alles schoon is.

Willen jullie mij van de lijst afhalen?

Jullie nog een hele mooie zwangerschap. Genier er van en ik duim heel hard dat jullie allemaal een mooi en gezond kindje krijgen.

Terug
Bovenaan