niet goed.....

mamavan8kids

New member
Komen net terug van de gyn. Ik moest daar aan het einde van de middag zijn en hij liep natuurlijk uit. Mijn vruchtwater is weer behoorlijk toegenomen. Mijn Gyn. maakt zich dus nu nog meer zorgen en ik loop echt al of ik op het einde loop. Me buik zit echt heel hoog door het vele vruchtwater. Ik moet nu drie keer per week ctg in het ziekenhuis laten maken en 1 x in de week een echo. Verder moet ik volgende week vrijdag naar Nijmegen om daar het verder te laten onderzoeken. Mogelijk word er een beslissing gemaakt om voorlopig telkens een beetje vruchtwater te laten afvoeren dmv vruchtwaterpunctie. Ik moet heel erg opletten dat ik het kindje goed blijf voelen anders moet ik aan de bel trekken. Het maakt me allemaal wel heel onzeker hoor.
 
Pffff,
wat heftig zeg.
Ik kan niet heel veel meer dan je heel veel sterkte wensen en hopen dat het allemaal goed blijft gaan.

Hoeveel weken ben je nu?
 
Meis, wat verschrikkelijk, dat het zo moet lopen, kan wel zeggen neem je rust, maar ik merk zelf met (maar) 2 meiden hoe moeilijk dat is! Zal heel hard voor je duimen, dat jouwn lijf en de baby het nog even volhouden!

Liefs Kirsten
 
Jeetje, meid! Dat is schrikken zeg...ik hoop echt dat alles goed blijft gaan en je kleintje nog eventjes blijft zitten! Sterkte en ik denk aan je!

Liefs, Kirsten
 
Terug
Bovenaan