niet gunstig

A

Anoniem

Guest
hoi hoi,

nou slecht dames,
ik heb eindelijk het potje weggebracht en na 5 dagen het resultaat.

NIET GUNSTIG!!!! gvd!!!
maar hij is een paar dagen ziek geweest en hoorde dat het invloed heeft
maar volgende week vrijdag moeten we weer en gaan ze weer kijken voor de tweede keer.
we voelen ons zo klote we zijn al dikke twee jaar bezig en dan krijg je dit te horen.
nou hoop ik dat het volgende week vrijdag beter is gegaan dan de eerste keer.
ik hoop dat het ziek zijn van mijn man daar invloed op heeft gehad en dat het niet ernstig is.
wie herkent dit en wie kan daar over mee praten. Is dat echt waar dat het invloed daarover heeft?
ik hoor heel graag van jullie wat het is.
groetjes koetje25

hoi Koetje,
Weet je de precieze uitslag zoals dehoeveelheid per ml en de beweeglijkheid? Mijn man heeft ook al 2x een slechte uitslag gehad en dat kwam waarschijnlijk door een spatader maar ziekte heeft daar ook zeker invloed op. Hopelijk is het de volgende keer beter dat hoop ik echt voor jullie.

sterkte
Marielle

Hoi Koetje,

Kan me voorstellen dat jullie in zak en as zitten... Echt heel rot om te horen! Wij moeten vrijdag het zaad van mijn vriend inleveren, en ik ben héél bang voor een slechte uitslag.

Aan de andere kant: als ze weten waar het aan ligt, kunnen ze er misschien ook iets aan doen. En dat zou zeker in jullie geval wel heel prettig zijn, na zo'n lange tijd! Dat hou ik mezelf in elk geval maar voor. Wij zitten nog even in spanning.

Koetje, ik hoop heel erg dat de volgende uitslag beter is. Het is inderdaad heel goed mogelijk dat het door de ziekte van je man komt.

Zet 'm op!

Inge

Hi Koetje,

wat een rot bericht zeg dat gun je niemand maar er is nog hoop en ik zal voor je duimen dat het vrijdag beter is met het zaad!!

Wat hebben ze er dan over kunnen vertellen wat was de beweeglijkheid en zo dan???

hou moed en we leven met je mee!

Chili

Terug
Bovenaan