Niet happy

<p>Okee ik moet dit even kwijt.</p><p>toen ik een positieve test in handen had was ik super blij ! Leefde een Week samen met mijn vriend op een roze wolk. Maar nu voel ik me al bijna ander halve week niet blij meer , het geluks gevoel is weg en het lijkt of ik niet meer kan of lukt om te genieten.</p><p>ik voel me niet lekker, heb bijna elke dag hoofdpijn en ben door mijn lage bloeddruk steeds duizelig. </p><p>Ik ben wel blij met de zwangerschap maar voel het niet,vond het zelf allemaal maar raar.</p><p>misschien ben ik onbewust bang dag het niet goed gaat omdat het nog allemaal zo pril is (zes weken en drie dagen ) </p><p>iemand tips of herkent iemand dit ?</p><p>ik hoop dat het niet raar overkomt</p>

Volgens mij komt dit wel vaker voor. Dat je je niet echt lekker voelt helpt ook niet echt. Zeker als je slecht slaapt gaat het je stemming ook niet echt bevorderen.
Ze zeggen altijd dat je tweede trimester je het beste voelt, dus hopelijk geldt dat voor jou ook.
Het enige advies dat ik kan geven is dat je je zeker niet hoeft te schamen/rot moet voelen dat je niet op een roze wolk zit. Je voelt je zoals je je voelt, je kunt geen roze wolk forceren. Het komt vaker voor dan je denkt, alleen vinden veel het moeilijk dat te uiten.
Hopelijk wordt het voor jou de komende weken als je wat meer zekerheid hebt en je beter gaat voelen steeds beter!

Ik herken dat wel! Voel me ook niet lekker, missslijk, duizelig, hoofdpijn en daardoor kan ik ook niet echt zeggen dat ik kan genieten. Vandaag wel een hele mooie echo gehad, zag armpjes en beentjes bewegen en ook het hartje horen kloppen. Dat was de eerste keer dat ik echt even super gelukkig was! Ben 9 weken en 4 dagen. 

Ik heb hetzelfde. Ik ben nu ongeveer 10 weken. Heb met 8 weken een onduidelijke echo gehad. Vk dacht 2 kindjes maar uiteindelijk toch echt 1. Wel kloppend hartje te zien. We waren erg blij! 
Een paar dagen later belde de vk dat de bloeduitslagen niet goed waren. Een dag later zat ik bij de internist. Nu 1 week later, 3x bloedprikken en 3 afspraken met internist verder, denken ze dat ik de ziekte van graves heb. Schildklier werkt te snel. Het zou invloed kunnen hebben op het kindje en eventuele medicijnen ook. Nu ben ik zo onzeker en absoluut niet happy. Heb er veel stress van. Komende donderdag weer langskomen, daarna voor het eerst naar de gyn. Weer ontzettend spannend maar ik hoop dat we dan wel een echo krijgen. Hopelijk stelt me dat wat gerust en wordt ik weer wat happy...

Terug
Bovenaan