Niet helemaal lekker voelen

<p>Hey dames. </p><p>Ik ben ondertussen 38 weken zwanger, maar voel me sinds gisteravond niet helemaal lekker. </p><p>Het komt en gaat met vlagen waardoor ik ook nog geen verloskundige gebeld heb. </p><p>Lekker dubbele klachten ook allemaal want.. </p><p>Ik heb het sinds gisteren constant warm koud alsof ik griep krijg, maar ik heb dan ook op de tocht gelegen. </p><p>Ik heb enorme hoofdpijn, die ook wel weer wegzakt, maar ik heb dan ook een bril die ik af en toe zou moeten dragen.. </p><p>En ben duizelig( sinds vandaag ) maar heb al een tijdje ook last van mjjn oren. </p><p>Ik wil pre-eclamptie /hellp wel uitsluiten natuurlijk.</p><p>Baby is wel heel beweeglijk. Morgen toch maar even bellen? En dit kan wel tot morgen wachten toch? Heb maandag pas weer een afspraak, wachten tot dan js misschien niet zo slZolang ik de baby maar goed voel? Ikm?  zou nu namelijk een spoednummer moeten bellen wat me niet helemaal nodig lijkt. </p>

Hoi, ik ben zelf nog lang niet zo ver maar reageer toch even. Afzonderlijk zou ik inderdaad ook afwachten met welke klachten je beschrijft. Maar het zijn toch allemaal klachten die kunnen wijzen op vergiftiging inderdaad. Als ik jou was zou ik de dienstdoende verloskundige bellen. Beter een keer teveel dan te weinig. Hopelijk kunnen zij met je meedenken en dingen uitsluiten! Sterkte komende dagen. 

Als ik me morgen nog zo voel dan bel ik zoiezo even. 
Ik denk dat het allemaal wel mee zal wel vallen, en zolang ik beweging voel maak ik niet zo snel zorgen, maar ik voel me nu ook niet echt zoals het zou moeten, en bel dan liever op een normaal tijdstip om wat dingen uit te sluiten dan dat ik op zaterdsgavond moet gaan bellen omdat ik me dan helemaal niet meer goed voel ofzo.. 
Morgen is mijn man ook thuis, dus die zou eventueel even mee kunnen mochten ze me willen checken, angezien ik toch met tussenpozen duizelig ben. 
Ik heb al 1 x eerder op zaterdagmorgen bij se huisartsenpost gezeten omdat ik al een paar dagen onrustig gevoel had bij plassen, tot ik zaterdagochtend ineens bloed begon te verliezen.. bleek ik een heftige blaasontsteking te hebben die niet tot maamdag kon wachten. Dan los ik het nu liever eerder op mocht het nodig zijn :) 

De baby voelen staat los van de vergiftiging.. Ik zat op het randje van vergiftiging, werd zelf steeds zieker maar de baby bleef druk bezig

Ik zou zeker morgenochtend gelijk bellen. En bij twijfel nu nog, daar zijn ze immers voor. Het zou vanalles kunnen zijn, maar wel fijn voor jezelf om dingen uit te kunnen sluiten. Zou liever nu nog bellen dan dat t vannacht slecht gaat ofzo. 
Succes ! 

Ik zou ook nu bellen.. beter evsn uitsluiten dan dat je nog zieker wprd vannacht. Liever een keer teveel bellen dan te weinig! Hou je ons op de hoogte? Succes!!

Hoi hoi,

ik heb dat tijdens het einde van de zwangerschap ook gehad. Ik had wel hoge bloeddruk trouwens en had daar ook tabletjes voor maar geen pre eclampsie etc. Ik was ook niet lekker, misselijk met vlagen, onrustig, begon rozig / rood slijm te verliezen. Ook had ik hoofdpijn en rugpijn en was ik dizzy. Dit appte ik 22/3 al naar mijn man, 29/3 is onze dochter geboren :). Ik was toen 37,5 weken. Maar, als je twijfelt zou ik zeker bellen. Ik was ook super onzeker toen over die klachten maar mijn schoonzusje is gyn en begeleidde mijn zwangerschap dus ik kon dag en nacht iemand heel dichtbij appen. Ter check vroeg zij: heb je last van sterretjes zien, gevoel van strakke band om hoofd of bovenbuik, pijn in bovenbuik of tussen schouderbladen, vocht vasthouden? 

Succes! Hopelijk is het niks en is het alleen maar een teken dat jouw lichaam zich klaar maakt voor de bevalling!

Terug
Bovenaan