Niet herkenbaar....

Zwanger betekende voor mij: zere rug en ontzettend misselijk. Slecht kunnen eten in de zin van weinig eetlust, maar ....

Dit wordt mijn vijfde kindje maar ik ben niet misselijk, ik heb geen zere rug en ontzettende eetlust.... kortom ik voel me op dit moment niet zwanger.

Het enige waaruit blijkt dat ik wel zwanger ben is een positieve test en het uitblijven van de menstruatie....
Is dit voor iemand herkenbaar?
Ik weet dat elke zwangerschap anders kan zijn, maar dit is wel hééél anders....
Ik maak me lichtelijk zorgen....

Ik heb nu ook heel veel minder "last" als met de eerste. Toen heb ik echt van week 5 t/m week 10 elke dag inning geknuffeld met de wc. Nu heb ik wel iets last van misselijkheid maar lang niet zo heftig en ik ben wel moe, maar ook voor mijn idee een stuk minder (al spreekt mijn man dat tegen ;) Anders dan dat, heb ik ook weinig klachten...niet te vergelijken met de eerste iig!

Ik maak me daarom ook wel af en toe lichtelijk zorgen, en dan duurt het nog wel ff voor de echo. Nu weet ik wel, geen bloed & krampen is goed. Maar toch is die bevestiging van een echo wel erg fijn!

Gek eigenlijk dat je juist houvast zoekt aan de dingen die je -als je ze hebt- liever zo snel mogelijk weer kwijt bent!

Bij mij het tegen overgestelde. Bij de eerste helemaal niks geen klachten alleen beetje obstipatie. Nu al twee keer griep erbij, diarree sinds vandaag en met vlagen zo misselijk en eten.... Doe ik graag maar nu even niet. Snap je zorgen maar zou zeggen geniet ervan! Het kan ook anders zoals je weet.

Hier ook helemaal niets! Vorige week beetje zo'n blegh gevoel gehad, maar nu echt helemaal niets meer! Zelfs geen obstipatie, niets. Eerder het idee dat ik aan de laxantia zit. Maar geen diarree ofzo. Ben benieuwd of ik nog ergens last van ga krijgen...

het is wel fijn dat je nergens last van heb maar snap ook dat het je onzeker maakt..
ik voel me ook niet zwanger maar heb wel kloppend hartje gezien, en wat niet is kan nog komen..ik ben wel moe en soms beetje bleh gevoel, soms wat jeukende tepels en borsten groeien maar verder niet..bij de zwangerschap vd tweeling was ik heel ziek en 5 x in het ziekenhuis gelegen, dus dat hoop ik nu echt niet mee te maken, want gewoon geen tijd voor met 3 kids.
het is er nu 1 dus als deze zwangerschap gaat zoals mn eerste zwangerschap ben ik gelukkig..vanaf 7 wk was het 's ochtends even overgeven, na 3 mnd me weer goed voelen en daarna energie voor 10. heb ook nog de ziekte v crohn erbij dus hopen dat dat rustig blijft.
hoop dat je ook snel zekerheid krijgt!!

Terug
Bovenaan