NIet herstellen na een curetage

Hoi,

Ik heb een vraagje, ik ben 18 december gecureteerd en ik ben 6 weken geleden voor de 1ste keer ongesteld geworden. Ik ben al naar de huisarts geweest en heb al een echo gehad in het ziekenhuis maar ze zeggen dat ik geduld moet hebben. Ik vind dat ik al behoorlijk wat geduld heb gehad. Er werd mij verteld dat het na een curetage gemiddeld zo'n 4-5 weken zou duren voor mijn eerste ongesteldheid, en nu dat niet het geval ik zeggen ze mij dat ik moet afwachten. Ik vind dit niet fijn, want we willen heel graag zwanger worden en op deze manier gaat dat niet. Zou het kunnen zijn dat het komt dat ik lang moet uitzwangeren ofdat ik voor mijn zwangerschap die mis is gelopen pas gestopt was met de pil, wie kan mij iets vertellen?
Groetjes

Hoi NLie,

Ik kan je helaas niet vertellen hoe het zit met jouw lichaam. En zit zelf nog op 1e ongi na curettage te wachten (morgen 3 weken geleden). Kreeg idd te horen dat dat meestal ergens tussen de 4 en 6 weken na de curettage komt. we wachten het maar af.

Wel vervelend dat je er zo lang op zit te wachten en zelf al op controle bij de gyn geweest bent. Als je stopt met de pil heeft je lichaam soms wel een hele tijd nodig om weer een ritme van ongi te krijgen. Zou dus kunnen dat jouw lichaam er nu nog last van heeft aangezien je schrijft dat je net na het stoppen al zwanger geworden bent. Maar ik weet dat niet zeker natuurlijk.

Je bent niet al weer zwanger?? Zou natuurlijk ook kunnen. Zeggen dat je na een mk extra vruchtbaar bent.Heb er zelf bij de vorige mk helaas niets van gemerkt dat dat zo was.

Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt van je lichaam (door posi test of toch ongi). Anders zou ik toch contact opnemen met de gyn en zeggen dat je nu wel lang genoeg hebt zitten wachten. Ze moeten er tochiets aan kunnen doen?

groetjes,
Dion

Hoi Dion,