niet iedere dag poepen

hallo

mijn zoontje is geboren op 18-10-2006

nu heeft hij wat "moeite" gehad met poepen.

ik wilde gisteren de huisarts gaan bellen , maar toen had ie eindelijk weer gepoept,   nuvandaag nog steeds niet gepoept, ik denk dat ik morgen middag dan toch maar ff ga bellen vor de zekerheid of hebben baby's dit vaker.

het is mijn 1e dus ik zou het echt niet weten.

verder gaat gelukkig alles goed met hem.
Liefs Danielle

Hoi,

Ik ben van de zomerbaby's maar toevallig zag ik je berichtje staan.

Geef je je kindje flesvoeding of borstvoeding? Bij borstvoeding weet ik dat het heel normaal kan zijn wanneer je kindje een week niet poept. Dat heb ik bij mijn zoontje ook.Bij flesvoeding wee t ik het helaas niet.

Groetjes Hanneke

Hallo Daafra,

als hij flesvoeding krijgt zou hij 1 keer per dag moeten poepen en bij borstvoeding net hoe t uitkomt. Dat ligt er maar aan hoeveel hij eruit haalt en wat er dan nog aan afvalstoffen overblijft. 1 keer per week is niet ongewoon. gr joekie

Mijn dochtertje (nu al weer 3 hihi) had ook moeite met poepen als baby. Ik denk dat je vooral je gevoel moet volgen. Als je kleine heel veel moeite moet doen om het naar buiten te werken, dus huilen, persen etc. dan moet je er wat aan doen. Anders wordt het echt een vicueuze cirkel. Harde ontlasting is niet normaal bij een baby, dan krijgen ze kloofjes en dan krijgen ze alleen maar meer pijn met poepen.
Als een kind 1 x in de week poept maar dit met gemak doet, is er niks aan de hand. Als het om de dag poept en harde ontlasting naar buiten moet persen is er echt wel een reden voor een bezoek aan de huisarts!

Groetjes
Wasabimammie!

mijn kraamverzorgster zei dat het idd wel voor wil komen dat ze niet poepen, maar dat plassen veel belangrijker is . zolang ze dat nog doen is er weinig aan de hand.
groetjes kim

je kunt natuurlijk ook nog de vk ff bellen.

Hoihoi,

Bij die van ons ging het ook niet gemakkelijk. Ik geef flesvoeding. Maar met gekookt kraamwater. Nu is water bij ons erg kalkhoudend en dat kan oojk problemen geven. We maken nu de flesjes met Spa blauw. Dit gaat heel goed. En hij heeft nu wat vaker ontlasting.

Groetjes Willemijn.

het gaat nu redelijk

geef ook flesvoeding

hij heeft nu al een paar dagen om de dag gepoept

gisteren een hard keuteltje maar de rest was heel zacht dat heeft ie laten zie toen ik m wilde verschinen dus de hele boel zat onder hahahahhahaha

Hallo, ik heb gehoord dat als je kleintje moeite heeft met poepen een theelepeltje zonnebloemolie door de voeding moet doen. (tip van het ziekenhuis)
mijn kleine man heeft er ook last van. ik ga het vandaag proberen.
ik laat jullie weten hoe het gaat
groetjes kim

Terug
Bovenaan