niet in de autostoel

Hallo,

Ik heb een probleem, mijn dochter is twee en vier maanden, al sinds lange tijd wil Mevrouw niet meer in de auto stoel,  ze maakt de riemen los of ze wringt zich los, en geloof me , ze  zaten strak op het end. Alles geprobeerd, verschillende stoelen geleend her en der. Maar als ik vijf kilometer moet rijden sta ik  twee of drie keer langs de kant om haar weer terug te zetten. Ik  word er gek van en ben radeloos want wat moet je  er mee? Ze moet toch echt  af en toe mee! Alleen als de twee oudste mee zijn wil het nog wel eens goed gaan, maarja die zitten vaak op school.
Wie kent dit probleem en heeft een oplossing of weet  een goeie stoel voor  mijn dochter. Ik kan me niet voor stellen dat zij de enige is. Ze zit nu in een stoel met  een drie punt s  gordel wat nog niet eens mag. Bij baby zaken weten ze geen oplossing. Ja, haar toespreken haha of ik dat niet doe!


nou wie weet.....................  groetjes radeloze mama

 
 
Het lijkt me inderdaad een heel lastig en vervelend probleem waar moeilijk een oplossing voor te vinden is.
Het enige waar ik nog aan kan denken is misschien een tuigje te gebruiken. Bij de prenatal zijn ze te koop voor €5,-.
Heel veel succes met het vinden van een oplossing.
 
Oh ja,
bij dit zelfde topic staat nog een discussie over 'hij wil niet meer in de autostoel'. Daar staan nog wat tips. Misschien staat de gouden tip er tussen?
 
Terug
Bovenaan