Niet in de box willen

<p>Mijn dochter van 3 maand vind de box echt 10 x niks. Kan zich er max 5 minuutjes in vermaken en dan is het weer huilen. In de newborn triptrap vind kan ze wel klein half uurtje zitten.</p><p>Meer baby's hier last van??</p><p>Zat nog aan een wip stoeltje te denken. Maar jammer van het geld als ze dat ook niks vindt.</p>

Mijn dochter vindt de box ook maar 10 min leuk. Wipstoel is wel prima, maar ik denk dat dat weinig meerwaarde heeft als je de new Born inzet hebt van triptrap.  Misschien op de grond leggen op een speelkleed? Dat vond mijn dochter vanaf 2 maanden helemaa geweldig  

Hoi
Als ik mijn dochter plat op haar rug in de box legde vond ze er ook niet veel aan maar op het voedingskussen met een wiegovertrek of aankleedkussenhoes er over heen lag ze niet helemaal plat en kon ze de mobile goed zien vond ze het best en daar mee lag ze in bijna de zelfde houding als een wipstoeltje en die heb ik ook gebruikt in de hoek van de bank met haar eerste hapjes voordat ze in een kinderstoel kon zitten als je een voedingskussen hebt liggen zou je dat eerst kunnen proberen voor je een wipstoeltje aanschaft

Lekker op de grond op een kleedje? Met een babygym erboven? Dat was bij ons op die leeftijd een groot succes.

Onze zoon vindt de box ook niet zo'n succes, nooit gevonden ook eigenlijk. De wipstoel of een kleed op de grond daarentegen: het einde. Als je niet zoveel geld uit wilt geven aan een wipstoeltje, wij hebben er een via marktplaats gekocht van koelstra. Heel fijn ding en de bekleding kan gewoon in de wasmachine (en is zo droog). Wij hebben dat ding vanaf 2 maanden tot een maand of 8 dagelijks gebruikt. 

Hier was dat ook. Fysio vertelde dat ze waarschijnlijk nog veiligheid zoekt bij mij of mijn vriend. Dus vaker in de wipstoel zodat ze wat meer interactie had met ons.

Hier een meisje van 11 weken, vindt de box ook niet zo leuk. Als ze in slaap aan het vallen is, dan gaat het wel, maar wakker? Dan meteen roepen! Op een boxkleed op de grond vindt ze fantastisch, kan ze zich echt al wel half uur (zelf) vermaken. Natuurlijk loop ik steeds langs en kriebel haar af en toe, maar kan ook gewoon de was opvouwen, terwijl ze ligt te kraaien en trappelen. Het boek ‘baby ziet...’ vindt ze daarbij geweldig! 

Heb wel zin baby gym. Die vind ze inderdaad wel heel erg leuk. Maar moet ook vooral niet te lang duren. Ga eens kijken of ik ergens een wip stoeltje kan lenen om uit te proberen!

Terug
Bovenaan