Niet in een schema te passen

Mijn  zoontje is nu 8 weken oud en ik begrijp niet hoe mensen hun kind in een schema krijgen gepast.
Ik begon met borstvoeding op verzoek maar moest gaan bijvoeden met flesvoeding. Ik begin met borsvoeding en geef daarna een fles van 120ml.
Hij groeit goed en weegt nu 4.8kg. Ik zit meestal aan volledige flesvoeding of zelfs meer maar mijn zoontje vraagt nog twee keer per nacht om een voeding. Rond 12/1 uur s'nachts, rond 3/4 uur s' nachts.
Overdag kan het om de twee, twee en half,  drie of drie en half uur zijn, er zit geen programma in.
Als ik  lees over die schema's van om 7 uur, 10.00 uur etc voeden ben ik jaloers. Bij mij is het altijd onzeker behalve de nachtvoedingen. Overal lees ik over voeden op verzoek ook met flesvoeding. Zo ben ik ook begonnen met bv.
Maar als ik lees op het forum dat er al baby's zijn die van 24.00 uur tot 07.00 uur slapen begrijp ik hier niets van .
 
Hoi,

7 weken is wel jong om al een strak schema te hebben. Rosa is nu 6 maanden en het schema wijkt nog regelmatig. Ik hou me meer aan ongeveer dan echt aan tijden. Ze heeft echt pas sinds ze 4 maanden was iets dat je een schema zou kunnen noemen. Het komt vanzelf wel. Maak je geen zorgen.

Desiree
 
Terug
Bovenaan